کتاب بولتون: درخواست 5میلیاردی ترامپ در ازای خارج نکردن نظامیان آمریکایی از شبه جزیره کره

به گزارش مجله سایه، مشاور سابق ترامپ در کتاب خود به موضوع تهدید ترامپ به بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از شبه جزیره کره اشاره نموده است.

کتاب بولتون: درخواست 5میلیاردی ترامپ در ازای خارج نکردن نظامیان آمریکایی از شبه جزیره کره

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، جان بولتون، مشاور امنیتی سابق ترامپ در کتاب خود به موضوع تهدید ترامپ به بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از شبه جزیره کره اشاره نموده است.

در کتاب بولتون آمده که رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد اگر سئول حاضر به پرداخت 5 میلیارد دلار به امریکا به عنوان هزینه دفاعی نباشد، واشنگتن نیروهای خود از شبه جزیره کره را بیرون خواهد کشید.

در کتاب بولتون با نام اتاقی که در آن رخ داد به اتفاقات پیش از مذاکرات کره جنوبی و آمریکا اشاره نموده است. در کتاب بولتون آمده است که ترامپ در این جلسه گفته: اگر 5 میلیارد دلار(برای حمایت کره جنوبی از پایگاه های آمریکا) دریافت نکنیم از آنجا خارج می شویم. ما 38 میلیارد دلار در تجارت با کره از دست می دهیم. از آنجا خارج شوید.

پس از به بن بست رسیدن مذاکرات ترامپ و کره جنوبی درخواست اولیه ترامپ برای دریافت 5 میلیارد دلار در ازای حفظ 28500 نظامی آمریکایی در شبه جزیره کره توسط رسانه ها بسیار پوشش داده شد.

تصمیم اخیر ترامپ برای کاهش نیروهای آمریکایی حاضر در کره جنوبی باعث طرح برآورد هایی درباره اتفاقی مشابه در کره جنوبی شده است.

به نظر می رسد ترامپ در جلسه خود برگزاری مانور با کره جنوبی را اشتباهی عظیم خوانده بود. بولتون به نقل از ترامپ در کتاب خود نوشته است: شما نباید اجازه برگزاری مانور را می دادید. من سعی داشتم با یک روانی صلح کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4508

به "کتاب بولتون: درخواست 5میلیاردی ترامپ در ازای خارج نکردن نظامیان آمریکایی از شبه جزیره کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب بولتون: درخواست 5میلیاردی ترامپ در ازای خارج نکردن نظامیان آمریکایی از شبه جزیره کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید