پایتخت خنک می گردد ، سرمای نزدیک صفر در بام ایران

به گزارش مجله سایه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود همچنین بیشینه دمای تهران تا یک شنبه آینده به 30 درجه کاهش می یابد.

پایتخت خنک می گردد ، سرمای نزدیک صفر در بام ایران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران احد وظیفه ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی در کشور اعلام کرد: در سه روز آینده آسمانی صاف و جوی آرام در اغلب مناطق پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه نمود: در دو روز آینده در ارتفاعات جنوبی استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و همچنین شرق هرمزگان بارش پراکنده، رشد ابر، وزش باد شدید و رعدوبرق در ساعات بعدازظهر پیش بینی می گردد.

وظیفه گفت: روز آدینه با شمالی شدن جریانات روی خزر کم کم از بعدازظهر بارش پراکنده و رشد ابر در سواحل خزر شروع می گردد و بدین ترتیب روز شنبه بعدازظهر در ارتفاعات آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش پیش بینی می گردد که این بارش ها تا روز یکشنبه تداوم دارد.

وی اضافه نمود: از اواسط روز یکشنبه بارش ها به شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی هم می رسد و روز دوشنبه هفته بعد این بارش ها فقط در غرب سواحل خزر خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از اواسط وقت یکشنبه آینده در استان های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و همچنین شمال یزد وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وظیفه در تشریح وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت فردا تا یکشنبه آینده صاف پیش بینی می گردد. بیشینه دما فردا در تهران 34 و روز آدینه 35 درجه خواهد بود، اما یکشنبه آینده بیشینه دما در تهران به 30 درجه کاهش می یابد. همچنین کمینه دما فردا در تهران 21 و یکشنبه آینده 17 درجه خواهد بود.

وی اضافه نمود: همچنین فردا اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان، و شهر کرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 762

به "پایتخت خنک می گردد ، سرمای نزدیک صفر در بام ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت خنک می گردد ، سرمای نزدیک صفر در بام ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید