نماینده لبنانی، توییت وزیر خارجه آمریکا علیه حزب الله را پاسخ داد

به گزارش مجله سایه، یک نماینده لبنانی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا خطاب به وی گفت، اگر از دروغ هایت علیه حزب الله دست برداشتی از مردم لبنان بخواه که از این جنبش حمایت نکنند.

نماینده لبنانی، توییت وزیر خارجه آمریکا علیه حزب الله را پاسخ داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به تشکیل دولت در لبنان، خود را جای مردم این کشور گذاشت و به نیابت از آنها گفت، آنها خواهان راستای جدید هستند.

پامپئو در این اقدام مداخله آمیز در توییتر نوشت: قدرت هر دولتی به اقدامات و پاسخگویی آن به خواسته های مردم بستگی دارد. مردم لبنان خواهان راستا جدیدی هستند.

وی در ادامه مدعی شد تنها دولتی که قادر به اصلاحات ملموس در لبنان باشد می تواند اعتماد سرمایه گذاران را بازگردانده و منجر به از سرگیری یاری های بین المللی به لبنان گردد. پامپئو سپس ادعا کرد: اعتراض های کنونی در لبنان به حزب الله می گوید: بس است.

ابراهیم الموسوی نماینده مجلس لبنان و وابسته به فراکسیون حزب الله الوفاء للمقاومه در واکنش به ادعاهای واشنگتن در توییتر خود خطاب به پامپئو نوشت: اگر تو از دروغ ها و تبلیغات گمراه نماینده ات علیه حزب الله دست برداشتی آنگاه از لبنانی ها بخواه که به او (حزب الله) بگویند بس است؛ تو میدانی که بیشتر لبنانی ها از حزب الله حمایت می نمایند. تمام دنیا به کشور تو می گوید بس است اما شما در حمایت از حملات، اشغالگری و دیکتاتوری در سرتاسر دنیا ادامه می دهید.

دولت لبنان یکم بهمن ماه با بیست وزیر تشکیل شد و حزب الله در این دولت دو وزیر و جریان وابسته به رئیس جمهور شش وزیر دارد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2523

به "نماینده لبنانی، توییت وزیر خارجه آمریکا علیه حزب الله را پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده لبنانی، توییت وزیر خارجه آمریکا علیه حزب الله را پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید