نخست وزیر ژاپن: از هیچ تلاشی برای برگزاری سالم المپیک فروگذار نخواهیم بود

به گزارش مجله سایه، تهران (پانا) - یوشیهیده سوگا، خاطرنشان کرد که کشورش از هیچ تلاشی برای برگزاری ایمن و سالم بازی های المپیک فروگذار نخواهد کرد.

نخست وزیر ژاپن: از هیچ تلاشی برای برگزاری سالم المپیک فروگذار نخواهیم بود

یوشیهیده سوگا طی پیامی خطاب به مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد کرونا، ضمن تاکید بر تعهد ژاپن در برگزاری بازی های توکیو2020 ، تلاش و تلاش حداکثری میزبانان المپیک برای حفظ ایمنی و سلامت شرکت کنندگان را نیز مورد توجه قرارداد و گفت:من همچنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد تا بازی هایی را که ایمن هستند، به ارمغان بیاورم. شکست همه گیری کووید19 توسط بشریت موضوعی اثبات شده است.

بازی های المپیک توکیو2020 سال گذشته بدلیل پاندمی شدید کرونا به سال 2021 معوق شد و بر اساس اعلام رسمی منابع ژاپنی تا کنون 2/8 میلیارد دلار خسارت به میزبان آسیایی این رویداد تحمیل نموده است.

کمیته سه جانبه دولت، فرمانداری توکیو و کمیته برگزاری بازی ها طی نشست های مکرر اقدام به فراوری و تدوین بسته ای از اقدامات لازم الاجرا تحت عنوان اقدامات مقابله ای با کرونا نموده اند که جزئیات آن بزودی منتشر خواهد شد. نکته قابل توجه در اینجاست که این اقدامات برای ژاپنی ها 960 میلیون دلار هزینه دربرخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6371

به "نخست وزیر ژاپن: از هیچ تلاشی برای برگزاری سالم المپیک فروگذار نخواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ژاپن: از هیچ تلاشی برای برگزاری سالم المپیک فروگذار نخواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید