عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه

به گزارش مجله سایه، وزارت کشور فرانسه اظهار داشت با توجه به ادامه شرایط فوق العاده امنیتی در این کشور، قرار است 100 هزار نیروی پلیس و ژاندارمری برای تأمین امنیت شب سال نو در سرتاسر این کشور مستقر شوند.

عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با ادامه شرایط هشدار حملات تروریستی در فرانسه، قرار است در شب سال نوی میلادی 100 هزار نیروی پلیس و ژاندارمری در سرتاسر این کشور مستقر شوند.

به نوشته روزنامه فیگارو، کریستوف کاستانر وزیر کشور فرانسه روز دوشنبه با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر نیرو های پلیس، حضور نیرو های ارتش و آتش نشانی هم در مناطق مختلف فرانسه تقویت می شود.

کاستانر که بعد از جلسه با شماری از مقام های دولتی در پاریس جمع خبرنگاران صحبت می کرد، گفت: باید هوشیار باشیم، به خصوص که هشدار حملات تروریستی همچنان در سطحی بالا قرار گرفته است.

وزیر کشور فرانسه پیش از این هم اعلام کرده بود که نیرو های پلیس در زمینه کنترل تردد جاده ای نیز به کار گرفته می شوند تا از میزان حوادث رانندگی در جریان سفر های سال نو کاسته شود.

فرانسه در سال 2015 شاهد چندین حمله مرگبار بود که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن ها را بر عهده گرفت. دولت این کشور از آن زمان شرایط فوق العاده امنیتی اعلام کرده و خصوصا در مناسبت های خاص تدابیر امنیتی ویژه ای در دستور کار قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2359

به "عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عید امنیتی فرانسوی ها؛ استقرار 100 هزار پلیس در سرتاسر فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید