عکس هایی بسیار زیبا از شومینه مرمری در اتاق نشیمن و پذیرایی

به گزارش مجله سایه، زمستان از راه رسیده است و روز به روز به سرمای هوا در طول شبانه روز افزوده می شود. در این فصل است که نیاز به وجود فضایی دنج و گرم در خانه شدیدا احساس می شود. فضایی که یک شومینه مرمری شیک می تواند آنرا ایجاد کند. در این مطلب با 10 نمونه زیبا از شومینه های ساخته شده با سنگ مرمر آشنا خواهید شد که سبک طراحی و شیکی در اتاق نشیمن خانه را چندین درجه ارتقا داده اند. این شومینه ها به راحتی می توانند در نقطه کانونی و مرکز توجه دکوراسیون خانه قرار بگیرند یا اینکه بعنوان یک ویژگی بسیار شیک و زیبا در گوشه ای از اتاق خودنمایی کنند. فارق از اینکه سبک طراحی دکوراسیون شما معاصر، مدرن یا سنتی و کلاسیک باشد یک شومینه مرمری به دکوراسیون خانه سنگینی خاصی خواهد داد و همزمان فضای اتاق را گرم و لذت بخش خواهد کرد.

عکس هایی بسیار زیبا از شومینه مرمری در اتاق نشیمن و پذیرایی

ابتدا با طرح های مدرن شروع می کنیم که با چیدمان تماما مدرن و کمینه گرا ترکیب شده اند. در شکل زیر سنگ مرمر پولیش شده ای را مشاهده می کنید که از معادن ایتالیا استخراج شده است. ایتالیا یکی از معروف ترین و مرغوب ترین سنگ های مرمر دنیا را تولید می کند و به همین خاطر طراحان سعی می کنند برای کامل کردن طرح های شیک و مدرن امروزی از این نمونه سنگ مرمر بخصوص استفاده کنند. البته شومینه مرمری زیر به طور کامل یک دیوار از خانه را به خود اختصاص داده که به دکوراسیون خانه غنای شگفت انگیزی بخشیده است.

مدل شومینه زیر کوچکتر است اما چیزی از زیبایی مدل بالایی کم ندارد. بالای این شومینه مرمری یک تابلوی نقاشی به سبک مدرن نصب شده و عناصر دیگری از چرم گرفته تا شیشه، با شومینه مرمری تضاد جالبی ایجاد کرده است.

مدل های دیگر:

شومینه مرمری

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5545

به "عکس هایی بسیار زیبا از شومینه مرمری در اتاق نشیمن و پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی بسیار زیبا از شومینه مرمری در اتاق نشیمن و پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید