طراحی دکوراسیون خانه با استفاده از داستان های کمیک بوکی

به گزارش مجله سایه، تاریخچه داستان های مصور به سال های بسیار دور بر میگردد. تقریبا از سال 1700 در ژاپن آغاز شدند و در اوایل 1800 میلادی به اروپا راه یافتند و نهایتا درسال 1933 در آمریکا رواج پیدا کردند و رفته رفته از داستان ها کوتاه در روزنامه ها جدا و به صورت کتاب های مستقل امروزی درآمدند. کمیک بوک ها تا کنون سه دوره متفاوت طلایی، نقره ایی و برنزی را پشت سر گذاشته اند تا به محبوبیت بی حد و اندازه عصر حاضر برسند. با افزایش فیلم های ساخته شده براساس داستان هایی با موضوع ابرقهرمانان روز به روز به علاقمندان این سری اضافه می گردد تا جایی که وسایل و لوازم متعددی با موضوع ابرقهرمانان در بازار بصورت گسترده فراوری می شوند. در این قسمت به معرفی طراحی دکوراسیون خانه ایی می پردازیم که تم بکار رفته در آن از داستان های کمیک بوکی قرض گرفته شده است خانه ایی که متعلق به زوجی جوان است که از علاقمندان پرباقرص داستان های مصور هستند.

طراحی دکوراسیون خانه با استفاده از داستان های کمیک بوکی

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این خانه در شهر تینان در جنوب شرقی کشور تایوان قرار گرفته و توسط شرکت IvanHouseDesign طراحی شده است. با یک نگاه به داخل خانه متوجه می شویم که چقدر کار و توجه به جزییات برای فراهم کردن کامل خواسته های مشتری صورت گرفته است. بلافاصله پس از ورود به خانه با دیواری به رنگ آبی روشن، نور خورشید و آجرهای کلاسیک سفید رنگ برخورد می کنیم که در کنار یکدیگر فضایی گرم و خوش را برای مهمانان بوجود می آورد. عناصر طبیعی مانند گیاهان گلدانی در دکوراسیون خانه با دیوار سبز رنگِ دیوار بقل آشپزخانه ترکیب می گردد تا فضایی الهام بخش را شکل می دهند.

اما عناصر کمیکی در طراحی دکوراسیون خانه هم در نهایت شیکی و زیرکی ساخته شده اند. از ماسک های آویزان شده، قالی و کوسن هایی به شکل ابرقهرمانان گرفته تا سپر کاپیتان امریکا که بنظر می رسد محکم به دیوار برخورد نموده است همه و همه مهمانان را به کاووش در سرتاسر خانه دعوت می نماید. اما استفاده زیرکانه در جایی تعیین می گردد که متوجه می شویم سپر کاپیتان امریکا در حقیقت لامپ روشنایی راهرو است تا عنصر خلاقیت هم در طراحی این خانه به کمال برسد.

عشق به داستان های کمیکی در همه جای دکوراسیون خانه دیده می گردد حتی در طراحی آشپزخانه. با اندکی دقت متوجه می شوید که اوپن آشپزخانه به صورت بال هواپیما طراحی شده تا تمامی نگاه ها را بخود جلب کند و البته مقداری فضایی صنعتی به محیط بدهد.

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3664

به "طراحی دکوراسیون خانه با استفاده از داستان های کمیک بوکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون خانه با استفاده از داستان های کمیک بوکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید