سومین گروه کارشناسی درباره توالی موضوعات تشکیل شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، انریکه مورا (Enrique Mora) معاون جوزف بورل دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا (نماینده اتحادیه اروپا در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در شهر وین) پس از اتمام گفتگوهای جاری در پیامی توییتری نوشت: کمیسیون مشترک برجام در شهر وین به اتمام رسید.

سومین گروه کارشناسی درباره توالی موضوعات تشکیل شد

نماینده اتحادیه اروپا در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در شهر وین در این خصوص اعلام نمود: مذاکرات و رایزنی های برجامی طی دو هفته گذشته در وین با پیشرفت همراه بوده است؛ اما همچنان راه سختی پیش رو داریم.

انریکه مورا در ادامه افزود: سومین گروه تخصصی برای آنالیز توالی موضوعات تشکیل شد. من هنوز هم فکر می کنم دیپلماسی تنها راه عبور از چالش های برجام است.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین نیز پیشتر و با اتمام نشست کمیسیون مشترک برجام در پیامی توییتری اعلام نمود: نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در مورد پیشرفت در مذاکراتِ مربوط به احیای توافق هسته ای رضایت بخش بود. تصمیم گرفته شد وقفه ای در مذاکرات ایجاد گردد تا نمایندگان با پایتخت ها به مشورت بپردازند. کمیسیون مشترک برجام اوایل هفته آینده بار دیگر برگزار می گردد.

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور مقاماتی از کشورهای 1+4 و ایران ساعاتی پیش در شهر وین شروع شد.

این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرات خانه های امور خارجه ایران، فرانسه، انگلیس، آلمان، روسیه و چین و نیز انریکه مورا به نمایندگی از مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین برگزار گردید.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران بر عهده داشت و ریاست نشست بر عهده معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8203

به "سومین گروه کارشناسی درباره توالی موضوعات تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین گروه کارشناسی درباره توالی موضوعات تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید