خبرنگاران طرح های نساجی خراسان جنوبی با مشارکت ایدرو تکمیل می شود

به گزارش مجله سایه، بیرجند - خبرنگاران - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با موافقت دولت در تکمیل طرح های ریسندگی و بافندگی این استان مشارکت و سرمایه گذاری می کند.

خبرنگاران طرح های نساجی خراسان جنوبی با مشارکت ایدرو تکمیل می شود

عباس جرجانی روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: در جلسه اخیر هیات دولت، با سرمایه گذاری ایدرو در طرح های ریسندگی و بافندگی شهرستان های فردوس و طبس موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس، این سازمان برای تکمیل طرح بافندگی نساجی فردوس هفت میلیون یورو و 80 میلیارد تومان و برای واحد ریسندگی شهرستان طبس پنج میلیون یورو و 40 میلیارد تومان در کنار بخش خصوصی، سرمایه گذاری می کند.

سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: این واحدها روزانه 10 تن نخ و 20 میلیون مترمربع پارچه تولید خواهند کرد.

وی از راه اندازی این 2 واحد صنعتی تا سال 1400 خبر داد و گفت: بهره برداری از طرح های ریسندگی و بافندگی فردوس و طبس علاوه بر ایجاد ارزش اضافه کرده، برای 270 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

جرجانی، راه اندازی صنایع پایین دست از جمله تولید پوشاک و رنگ رزی در استان خراسان جنوبی را از دیگر برکات ایجاد طرح های ریسندگی و بافندگی شهرستان های طبس و فردوس ذکر کرد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از سازمان های تخصصی در حوزه صنعت و معدن هستند که طی سال های اخیر در استان خراسان جنوبی سرمایه گذاری کرده اند.

بنابر اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با صدور پروانه بهره برداری برای 33 واحد صنعتی در نیمه نخست سال جاری برای 472 نفر به صورت مستقیم در استان اشتغال ایجاد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5612

به "خبرنگاران طرح های نساجی خراسان جنوبی با مشارکت ایدرو تکمیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح های نساجی خراسان جنوبی با مشارکت ایدرو تکمیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید