خبرنگاران رای کمیته استیناف در خصوص سرمربی مس سونگون ابلاغ نشده است

به گزارش مجله سایه، تبریز - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به محرومیت علیرضا افضل از همراهی تیم مس، گفت: رای کمیته استیناف در مورد وی هنوز به ما ابلاغ نشده است و همچنان رای قبلی که یک سال محرومیت از همراهی تیم مس بود پا برجاست.

خبرنگاران رای کمیته استیناف در خصوص سرمربی مس سونگون ابلاغ نشده است

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

اصلان سپهروند شامگاه یکشنبه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در حال حاضر منتظر رای قطعی کمیته استیناف در این خصوص هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم مس همچنان تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را با افضل و کادر فنی خود دنبال می نماید و در این مدت 2 بازی محبت آمیز با تیم های فوتسال ماکو و عقاب انجام دادیم و به زودی یک بازی محبت آمیز با تیم تازه لیگ فزونی کراپ الوند انجام خواهیم داد.

وی در خصوص بازیکنان خارج شده از تیم مس گفت: مهدی جاوید از تیم مس جدا شده و قرارداد بقیه بازیکنان با این تیم تمدید شده است و محمد حسین درخشان و محمد زارعی به عنوان بازیکنان جدید به جمع مسی ها اضافه شده اند.

سپهروند در خصوص سرپرست جدید تیم مس نیز خاطرنشان کرد: حسین شیخ الاسلامی سرپرست سابق تیم به عنوان مدیر تیم های قهرمانی باشگاه مس سونگون انتخاب شده است و محمدحسین حیدر زاده به عنوان سرپرست جدید در فصل جدید کنار تیم خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که لغو یک ساله بازی های قهرمانی باشگاه های آسیا به نفع باشگاه است یا خیر اظهار کرد: لغو مسابقات به طور قطع به نفع تیم مس خواهد بود چرا که با این لغو تعطیلی 45 روزه بین لیگ هم حذف شده است و لیگ برتر فوتسال می تواند بدون وقفه دنبال گردد.

تیم مس سونگون ورزقان فصل گذشته برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5918

به "خبرنگاران رای کمیته استیناف در خصوص سرمربی مس سونگون ابلاغ نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رای کمیته استیناف در خصوص سرمربی مس سونگون ابلاغ نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید