تورنمنت چهارجانبه چین تایپه، شکست تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیدار سوم

به گزارش مجله سایه، تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان در آخرین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه چین تایپه مقابل اندونزی مغلوب شد.

تورنمنت چهارجانبه چین تایپه، شکست تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیدار سوم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان امروز (یکشنبه) در آخرین دیدار خود از ساعت 11:30 (به وقت ایران) به مصاف تیم زیر 20 سال اندونزی رفت و با نتیجه 3 بر یک بازنده شد.

فوتسالیست های زیر 20 سال کشورمان در این تورنمنت پیروز شدند چین تایپه میزبان این رقابت ها را با نتیجه 6 بر یک شکست دهند. شاگردان شاندیزی در دومین دیدار برابر تیم ژاپن قرار گرفتند که این بازی هم با پیروزی 3 بر 2 به سود ملی پوشان ایران به خاتمه رسید.

تیم زیر 20 سال کشورمان امروز نیز در آخرین دیدارش برابر اندونزی صف آرایی کرد که با شکست 3 بر یک فوتسالیست های کشورمان همراه شد. تک گل ایران در این دیدار توسط سجاد سرباز به ثمر رسید.

با تور چین از شگفت انگیزترین مقصد گردشگری جهان دیدن کنید.

دیگر بازی این تورنمنت بین تیم های ژاپن و چین تایپه از ساعتی دیگر برگزار و پس از آن تکلیف نهایی تیم های اول تا سوم این تورنمنت تعیین خواهد شد.

تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان جهت آماده سازی مناسب برای شرکت در مسابقات آسیایی در این تورنمنت محبت آمیز حاضر شده است. دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا به میزبانی ایران با حضور 12 تیم از 22 خرداد ماه لغایت دوم تیرماه در شهر تبریز برگزار می گردد و ایران با تیم های افغانستان و هنگ کنگ همگروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 209

به "تورنمنت چهارجانبه چین تایپه، شکست تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیدار سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت چهارجانبه چین تایپه، شکست تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیدار سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید