پیروانی: در تورنمنت چهارجانبه چین با غنا، چین و قزاقستان رقابت می کنیم

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان اظهار داشت، تیمش در تورنمنت چین با تیم های غنا، قزاقستان و چین رقابت خواهد نمود.

پیروانی: در تورنمنت چهارجانبه چین با غنا، چین و قزاقستان رقابت می کنیم

با ما همراه باشید و با تور چین عید از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان درباره حضور این تیم در تورنمنت سنگاپور گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 25 ساعت در راه بودیم، بازیکنان در مدت زمان محدودی که تا بازی برابر ازبکستان در اختیار داشتند، ریکاوری کاملی را انجام ندادند. شرجی بودن و گرمای هوای این کشور باعث شد تا فقط یک نیمه پیروز را پشت سر بگذاریم و یک گل به ثمر برسانیم. همچنین موقعیت های دیگری هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم به لحاظ جسمانی بازیکنان تحلیل رفتند و ازبک ها حاکم بر زمین و توپ شدند. در واقع با مالکیت بیشتر تیم ما را تحت ِفشار قرار دادند و در دقایق خاتمهی با یک شوت از راه دور، بازی به تساوی کشیده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ضربات پنالتی، بازیکنان تمام توپ های خود را گل نموده و دروازه بان ما یک توپ تیم مقابل را مهار کرد و در نهایت به فینال مسابقات راه یافتیم. در بازی با سنگاپور نیز با توجه به اینکه سه روز بین اولین و دومین بازی فاصله بود، بازیکنان بهتر عمل کردند و در یک ملاقات بسیار خوب به پیروزی رسیدند و تورنمنت را با پیروزیت پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ادامه داد: تورنمنت سنگاپور یکی از بهترین تورنمنت هایی بود که در آن شرکت کردیم. تقریباً بازیکنان هم سن و سال تیم ملی در این تورنمنت حضور داشتند. ازبکستان یکی از تیم های خوب آسیاست و تیمی است که در سال های اخیر به عنوان نماینده آسیا در جام جهانی حاضر شده و بازی فوتبالش تلفیقی از قدرت و سرعت است. تیم سنگاپور نیز نزدیک به سه سال از بازیکنان ما بزرگ تر بودند و از شرایط میزبانی بهره می بردند. همان طور که بارها اعلام نموده ام، ما احتیاج به حضور در چنین تورنمنت هایی داریم، چرا که حساسیت صعود، بازی فینال و شرایط مسابقه وضعیتی را رقم می زند که بازیکنان به تمامی موارد اشراف خواهند داشت و تجربه کسب می نمایند.

وی در ادامه درباره اردوی بعدی تیم ملی جوانان گفت: با توجه به اینکه فعلاً اعزامی به تورنمنت بین المللی نداریم، درخواست مان از کمیته فنی و توسعه و کمیته جوانان این است که دو اردوی تدارکاتی خود را در شهرهای شمالی کشور و یا در تبریز، اردبیل و ارومیه برگزار کنیم. زمان زیادی تا آغاز مسابقات نمانده و در این مدت کم باید برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم. یکسری از بازیکنان در اختیار تیم های لیگ فزونی هستند و مسئله ای از بابت تمرینات شان نداریم، چرا که در باشگاه های خود تمرینات منظم و با برنامه ای را انجام می دهند. اما یکسری از بازیکنان هستند که احتیاجمند تمرینات بیشتر و بهتری هستند و باید در اردو حضور داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان در ادامه توضیح داد: امیدوارم در تورنمنت های بعدی تمامی باشگاه ها همکاری های لازم را با ما داشته باشند، چرا که زمان مناسبی برای جایگزینی بازیکنان جدید در تیم نداریم. یک سال است که ملی پوشان با یکدیگر هماهنگ شده و کاملاً با تفکرات کادر فنی آشنا شده اند ضمن اینکه کادر فنی نیز از توانایی بازیکنان اطلاعات دقیقی دارند و قطعاً ثمره درک متقابل کادر فنی و بازیکنان از یکدیگر باعث می گردد تا شاهد تأثیر مستقیمی بر عملکرد فنی بازیکنان در زمین بازی باشیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال و باشگاه های لیگ فزونی با یک تعامل بهتر و برنامه ریزی خوب، شرایطی را فراهم گردد که نه باشگاه ها متضرر گردد و نه تیم های ملی، اما یک اصل را باید بپذیریم که تیم ملی در اولویت اصلی واقع شده است و باید از تمام پتانسیل خود به نحو احسن استفاده کنیم.

پیروانی در خاتمه گفت: قرار است تا با تیم زیر 21 سال لهستان از نهم تا 15 شهریورماه ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی یک بازی محبت آمیز برگزار کنیم و در تورنمنت چین که از 17 تا 25 شهریور ماه انجام می گردد، حضور داشته باشیم. در تورنمنت چین با تیم های چین، غنا و قزاقستان به رقابت می پردازیم که بدون شک رقابت با این تیم ها به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان یاری می نماید. از فدراسیون فوتبال و تمامی افرادی که برای حمایت از برنامه های تیم ملی جوانان کوشش می نمایند، قدردانی می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2578

به "پیروانی: در تورنمنت چهارجانبه چین با غنا، چین و قزاقستان رقابت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: در تورنمنت چهارجانبه چین با غنا، چین و قزاقستان رقابت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید