کوشش کمیسیون مالی مجلس برای تامین بودجه گردشگری

به گزارش مجله سایه، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس قول داد: این کمیسیون کوشش می نماید تا در بازنگری لایحه بودجه 96 در کمیسیون های تخصصی، کمیسیون تلفیق و نهایتا صحن علنی مجلس به جهش صنعت گردشگری و نیازهای اقتصادی آن توجه داشته باشد تا ردیف های بودجه این بخش با توجه به شرایط واقعی آن مشخص گردد.

کوشش کمیسیون مالی مجلس برای تامین بودجه گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین بلیط هواپیما ایران کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی صندوق احیاء (صابتا)، رحیم زارع اظهار کرد: کاهش بودجه گردشگری و میراث فرهنگی کشور در شرایطی که موتور این صنعت در حال روشن شدن است و ما شاهد رشد روز افزون شاخص های آن هستیم، باید در قانون بودجه سال 96 جبران گردد.

وی تاکید نمود: چشم امید فضای اقتصادی کشور در شرایط پسابرجام به بخش های درون زایی است که می توانند با استفاده از مزیت های مختلفِ داخلی، به فراوری ارزش افزوده بپردازند.

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بخش گردشگری و میراث فرهنگی یکی از موارد بسیار مهمی است، گفت: در این صنعت علاوه بر این که سرمایه گذاری با تضمین ارزش افزوده همراه است، همچنین توان ارزآوری بسیار قابل توجهی نیز برای کشور دارد که همه اینها فارغ از اهمیت فرهنگی و اجتماعی این حوزه است.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری و بخش هایی مانند میراث فرهنگی این قابلیت را دارند که بتوانند در آینده با احتیاج بسیار کمتر از شرایط فعلی به منابع اقتصادی دولتی در راستا توسعه و رشد قرار بگیرند، اما واقعیت این است که در قدم های ابتدایی احتیاج است تا بودجه دولتی به یاری ظرفیت های این بخش بیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2436

به "کوشش کمیسیون مالی مجلس برای تامین بودجه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کمیسیون مالی مجلس برای تامین بودجه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید