بخش صنعت گرفتار عدم حمایت نظام بانکی، لزوم اصلاح قوانین فراوری

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر کریمی روز چهارشنبه در جمع صنعتگران شهرک صنعتی ایبک آباد اراک گفت: شهر اراک فاقد فضاهای تنفسی بلندمدت برای صنعت است و به همین دلیل شهرک صنعتی ایبک آباد با 530 هکتار مساحت، می تواند در این زمینه مورد توجه قرار گیرد تا بستری برای توسعه صنعتی اراک باشد.

بخش صنعت گرفتار عدم حمایت نظام بانکی، لزوم اصلاح قوانین فراوری

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اضافه کرد: در این منطقه مسائلی وجود دارد از جمله مسائل مواصلاتی و راهسازی منتهی به این شهرک که باید برطرف گردد و همچنین ضروری است تامین آب این شهرک تقویت شده و حجم تخصیصی آن افزایش یابد.

کریمی بیان نمود: سایر مسائل فعالان فراوری و صنعت در این منطقه، عمدتا مسائلی است که دیگر صنعتگران در استان و کشور نیز با آن روبرو هستند از جمله عدم حمایت و رویکرد مثبت نظام بانکی نسبت به فراوری و مسائلی است که این عدم حمایت به وجود می آورد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: نظام بانکی در حال حاضر در خدمت فراوری نیست و باید شرایطی ایجاد کنیم که این روند اصلاح گردد تا مسائل حوزه فراوری در بخش بانکی برطرف گردد.

وی توضیح داد: سایر قوانین اصلاحی نیز در راستای حمایت از فراوری، در مجلس و کمیسیون مالی در حال رسیدگی است و کوشش ما و همه مسئولان در شرایط کنونی باید حمایت از فراوری و به ویژه واحدهای صنعتی و فراوریی کوچک و متوسط کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 142

به "بخش صنعت گرفتار عدم حمایت نظام بانکی، لزوم اصلاح قوانین فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش صنعت گرفتار عدم حمایت نظام بانکی، لزوم اصلاح قوانین فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید