لامپ پنلی سقفی توکار و هالوژن برترین انتخاب برای تامین روشنایی منزل

به گزارش مجله سایه، برای بسیاری از مردم داشتن یک محیط با نور مناسب و دلنشین بسیار اهمیت دارد و همیشه در پی جدیدترین لامپ های باکیفیت برای تامین منبع نوری منزلشان هستند. استفاده از نورپردازی باکیفیت و استاندارد در محیط منزل می تواند، فضایی خاص و دلپذیر برای ساکنین منزل فراهم آورد. هر لامپی مزایا و معایب مختص به خود را دارد اما از مهمترین مشخصات لامپ ها که در هنگام خرید باید به آن دقت نمایید می توان به تامین نور کافی، قیمت مناسب و مصرف پایین انرژی اشاره کرد.

لامپ پنلی سقفی توکار و هالوژن برترین انتخاب برای تامین روشنایی منزل

لامپ پنلی سقفی توکار و روکار و لامپ هالوژن از محبوب ترین چراغ ها برای استفاده در نورپردازی ساختمان های مدرن به شمار می روند.

معرفی برترین مدلهای لامپ کم مصرف برای نصب در منازل

لامپ رشته ای از قدیمی ترین محصولات در زمینه تامین روشنایی در منازل است. این لامپ ها امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند و جای خود را به محصولات کم مصرف داده اند. از مهم ترین معایب این محصولات می توان به مصرف بالای انرژی، طراحی نامناسب و استفاده از جیوه برای فراوری آن اشاره کرد. با کنار گذاشتن این لامپ از سبد خانوارها، لامپ های کم مصرف سقفی، جایگزینی بسیار مناسب برای این محصولات هستند که فراوری و وارد بازار شدند. لامپ های کم مصرف، لامپ هالوژن و لامپ پنلی از محصولاتی هستند که امروزه بیشترین کاربرد را در منازل دارند. لامپ هالوژن و پنل 60 در 60 از محبوب ترین نمونه های چراغ پنلی سقفی برای تامین روشنایی در منازل هستند. برای استعلام قیمت لامپ هالوژن کلیک کنید.

آشنایی با لامپ هالوژن

هالوژن یک نوع لامپ رشته است با این تفاوت که در فراوری آن برای افزایش روشنایی لامپ از یک کسپول پر شده با گاز هالوژن استفاده شده است. این لامپ ها مصرف بسیار کمی دارند و تنها عیب آنها فراوری گرما است. البته این گرما آنقدری نیست که بخواهد دمای محیط را تحت تاثیر بگذارد. تمام لامپ های هالوژن با استفاده از یک بدنه فلزی فراوری شده اند. این بدنه فلزی یاری می نماید تا اگر لامپ منفجر و یا شکسته شد خطری برای استفاده کننده نداشته باشد.

در این روزها لامپ هالوژن پایه ثابت در نورپردازی داخلی ساختمان هاست. فرقی نمی نماید طرح مورد استفاده برای نورپردازی مدرن باشد یا کلاسیک، در هر صورت استفاده از لامپ هالوژن در آن حتمی است. لامپ هالوژن قابل نصب بر روی دیوار، سقف و دیوار کاذب می باشد. این محصولات در سه مدل زیر در بازار موجود هستند:

  1. لامپ هالوژن ال ای دی: این لامپ ها از کنار هم قرار گرفتن دیودهای نورافشان ساخته می شوند. هرچه تعداد این دیودها بیشتر باشد، نور بیشتری فراوری می نماید. مزیت این محصولات فراوری نور بالا، گرمای فراوریی کم و عدم فراوری اشعه های فرابنفش و مادون قرمز است.
  2. لامپ هالوژن اس ام دی: لامپ های اس ام دی نسبت به ال ای دی دارای تکنولوژی ساخت پیشرفته تری هستند. برای ساخت این لامپ ها از چند چیپ ال ای دی که از طریق سیم های نازک به هم متصل شده اند استفاده شده و شدت نور بسیار ملایم و خاصی دارند ودر نورپردازی محیط بسیار کاربردی هستند.
  3. لامپ هالوژن COB: این لامپ ها نیز با استفاده از چیپ های الکتریکی که بر روی یک برد قرار گرفته اند، ساخته شدند. دارای طول عمر بالا بوده و به صورت توکار مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ پنلی سقفی توکار

لامپ پنلی سقفی توکار یکی از جدیدترین نمونه های لامپ مورد استفاده برای نورپردازی فضای داخلی ساختمان هاست. پنل های سقفی دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. این محصولات هم همانند لامپ هالوژن دارای مدلهای Led، SMD و COB هستند. چراغ اس ام دی از جدیدترین محصولات است که در فراوری آن ها از لامپ های اس ام دی استفاده می گردد. با نصب این چراغ ها از مزایایی همانند مصرف پایین انرژی، طوع عمر بالا، فراوری گرمای کم در اثر روشن بودن لامپ و نور دلنشین بهره خواهید برد. خیلی از افراد این محصولات را با نام پنل 60 در 60 می شناسند. ولی پنل سقفی 60*60 روکار و توکار تنها یک نمونه از مدلهای پنل های سقفی است. لامپهای پنلی دارای مدلهای توکار، روکای و آویز هستند که در اشکال مربع و دایره ای موجود می باشند. لامپ پنلی آویز معمولا در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

لامپ هالوژن هم در واقع یک نمونه از پنل سقفی است که دارای ابعاد کوچکتری نسبت به سایر مدلها می باشد.

پنلهای سقفی هم در مدل توکار و هم روکار در بازار موجودد است که بسته به نوع کاربرد می توانید یکی از این محصولات را انتخاب و برای منزل خود استفاده نمایید.

پنل سقفی 60 در 60

پنل های 60 در 60 از محبوب ترین چراغ های سقفی توکار و روکار هستند که در مجتمع های مسکونی و اداری بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این پنل ها هم در در مدلهای ال ای دی و اس ام دی در بازار موجود بوده که می توانید بر اساس بودجه ونوع احتیاج محصول مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

از مهمترین ویژگی های پنل سقفی 60 در 60 توکار می توان به پخش نور یکدست و یکنواخت اشاره کرد که از خستگی چشم جلوگیری می نماید. پنلهای سقفی در رنگ های مختلف فراوری می شوند که محبوب ترین آنها پنل های فلورسنتی نور سفید و نورآفتابی است. از دیگر مشخصات پنلهای سقفی 60 در 60 می توان به انعطاف پذیری بالا در نورپردازی منازل، طول عمر بالا، مصرف برق پایین و بعلاوه داشتن نور یکنواخت اشاره کرد. طول عمر بالای این محصولات موجب شده از پنل های سقفی در مکانهایی که امکان امکان تعویض و تعمیر لامپ در آنها مشکل است، استفاده گردد. محصولات باکیفیت پنل سقفی دارای گارانتی و تضمین کیفیت می باشند.

از چراغ پنلی برای چه مکان هایی می توان استفاده نمود؟

این چراغ ها توانایی روشن نمودن فضاهای بزرگ وکوچک را دارند. اما به طور کلی از این محصولات در فضاهای وسیع مانند سالن های پذیرایی، سالن های بیمارستان و ادارت و مجتمع های تجاری استفاده می گردد. بعلاوه در مکان هایی که امکان تعمیر و یا تعویض لامپ مشکل است، از پنل های سقفی استفاده می گردد. استفاده از چراغ پنل سقفی در منازل مسکونی هم بسیار محبوب است و محیطی بسیار مجذوب کننده را برای شما فراهم می آورند.

قیمت لامپ پنلی سقفی پر نور چقدر است؟

قیمت این لامپ های به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنالیز آنها خواهیم پردخت:

  • توکار یا روکار بود محصول.
  • ولتاژ و ابعاد آن.
  • تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت (LED,SMD,COB)
  • برند فراوری کننده
  • ضمانت و خدمات پس از فروش

به همین علت نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصولات اعلام کرد. برای استعلام قیمت پنل سقفی روکار و توکار و قیمت لامپ هالوژن می توانید با شماره 09122630576 تماس بگیرید.

منبع: اتاق
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15161

به "لامپ پنلی سقفی توکار و هالوژن برترین انتخاب برای تامین روشنایی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامپ پنلی سقفی توکار و هالوژن برترین انتخاب برای تامین روشنایی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید