ادامه صدرنشینی ورامینی ها در هفته برد بزرگ پیکان و گنبد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، هفته ششم رقابت های لیگ برتر مانند هفته های گذشته با رقابت های جذاب و نزدیک ادامه پیدا کرد. گزارش این دیدارها را می خوانید:

ادامه صدرنشینی ورامینی ها در هفته برد بزرگ پیکان و گنبد

شهرداری ورامین 3 – عقاب نهاجا صفر شهرداری ورامین در دیدار با عقاب نهاجا کار سختی نداشت و به برد رسید. ورامینی ها در میزبانی خود در این هفته مسابقات موفق شدند در سه ست متوالی و با اختلاف امتیاز قابل قبول به برتری برسند تا همچنان صدرنشین جدول لیگ باشند.

سایپا یک – شهرداری گنبد 3 سایپا که هفته گذشته موفق شده بود اولین شکست فصل پیکان را رقم بزند، در این هفته میزبان شهرداری گنبد بود. شاگردان اکبری در این مسابقه نتوانستند مانند هفته گذشته درخشان ظاهر شوند و تنها در ست دوم به برتری رسیدند تا با حساب 3 بر یک شکست بخورند. شهرداری گنبد در ادامه نتایج خوب خود در این فصل، به پنجمین برد خود دست پیدا کرد تا در جمع بالانشینان حضور داشته باشد.

شهروند اراک 3 – شهرداری تبریز صفر شهروند اراک باز هم در خانه به برد رسید. اراکی ها در میزبانی از تیم شهرداری تبریز در شرایطی که در ست اول از حریف خود عقب بودند، به بازی برگشتند و در ست های دوم و سوم با فاصله بیشتری به برتری رسیدند تا شهرداری تبریز همچنان در حسرت اولین برد فصل باقی بماند.

خاتم اردکان یک – پیکان 3 اردکان بعد از 4 هفته پیروزی، دوباره در خانه بازنده شد تا دومین باخت فصل در کارنامه این تیم ثبت گردد. پیکان که هفته گذشته برابر سایپا بازنده شده بود، در این بازی خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و خاتم را شکست داد. خاتم اردکان آغاز خوبی در این مسابقه داشت و برنده ست اول بود اما در ست های بعدی پیکان توانست پیروز زمین باشد تا به این ترتیب برد بزرگ هفته برای پیکان باشد.

کاله مازندران 3 – فولادسیرجان ایرانیان 2 شاگردان بهروز عطایی در دیداری جذاب و نزدیک در خانه برنده از زمین خارج شدند. کاله مازندران در این هفته از مسابقات برابر نماینده سیرجان به میدان رفت و در ست های اول و سوم بازنده شد تا دو مرتبه از مهمان خود عقب بیفتد اما در ادامه مسابقه توانست بازی را جبران کند و در ست پنجم نیز برنده مسابقه بود تا به این ترتیب نماینده سیرجان را با شکست بدرقه کند.

شهرداری ارومیه 2 – پیغام خراسان 3 نماینده ارومیه باز هم در خانه بازنده شد تا اولین برد خارج از خانه تیم پیغام ثبت گردد. پیغام که در بازی های قبلی خود در داخل خانه بردهای تکراری با نتیجه سه بر دو کسب نموده بود، این بار در خارج از خانه به برد رسید و توانست 3 بر دو برنده گردد تا نتایج خوب خود را این هفته نیز ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 99

به "ادامه صدرنشینی ورامینی ها در هفته برد بزرگ پیکان و گنبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه صدرنشینی ورامینی ها در هفته برد بزرگ پیکان و گنبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید