احتمال افزایش 50 درصدی فراوری برق خورشیدی در چین در 2020

به گزارش مجله سایه، علیرغم شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر بخش های مختلف اقتصاد چین، اما دولت این کشور احتمالا تعداد نیروگاه های خورشیدی خود را طی امسال به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

احتمال افزایش 50 درصدی فراوری برق خورشیدی در چین در 2020

با ما همراه باشید و با سفر به چین در پاییز از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علیرغم شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر بعضی حوزه های مالی نظیر فراوری برق خورشیدی انتظار می رود پکن طی امسال تعداد پنل های خورشیدی نصب شده در این کشور را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

به گزارش راشاتودی، بنا به پیش بینی انجمن صنعت برق خورشیدی چین، این کشور در امسال ظرفیتی معادل 35 تا 45 گیگا بایت برق خورشیدی را در این کشور نصب خواهد نمود.

در صورتی که فرایند نصب پنل های خورشیدی آنگونه که خوشبینانه انتظار می رود اجرا گردد شاهد افزایش 50 درصدی ظرفیت فراوری برق خورشیدی در این کشور خواهیم بود.

علیرغم اینکه شاهد افت بازار پنل های خورشیدی در چین در سال 2019 بوده ایم پکن کوشش نموده تا از رشد این صنعت در بازار های جهانی بهره ببرد.

در سال 2019 فراوری پنل های خورشید در چین 17 درصد افزایش داشت.

صنعت برق خورشیدی چین از جمله صنایعی بود که از شیوع ویروس کرونا در چین آسیب دیده است. چرا که شاهد تعطیلی خطوط فراوری و کارخانه ها در این کشور بوده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2487

به "احتمال افزایش 50 درصدی فراوری برق خورشیدی در چین در 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش 50 درصدی فراوری برق خورشیدی در چین در 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید