3 گزینه رئال مادرید برای جانشینی سولاری در پایان فصل

به گزارش مجله سایه، یک نشریه مادریدی از انتخاب شدن سه گزینه برای جانشینی سرمربی فعلی کهکشانی ها در سرانجام فصل جاری خبر داد.

3 گزینه رئال مادرید برای جانشینی سولاری در پایان فصل

به گزارش خبرنگاران، نشریه مادریدی آس در گزارشی به معرفی 3 گزینه مورد نظر باشگاه رئال مادرید برای جانشینی سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خاتمه فصل جاری خبر داد.

سولاری و شاگردانش شنبه شب با قبول شکست خانگی یک بر صفر مقابل بارسلونا در هفته بیست و ششم لالیگا، تا حدود زیادی شانس قهرمانی در این فصل را از دست دادند، چرا که میان آنها و بارسا 12 امتیاز فاصله ایجاد شد. این اتفاق سه روز پس از آن رخ داد که آنها با قبول یک شکست خانگی دیگر مقابل رقیب دیرینه، از رسیدن به فینال جام حذفی اسپانیا باز ماندند.

به این ترتیب در حال حاضر خوشبینانه ترین شانس رئال مادرید برای کسب جام در این فصل، لیگ قهرمانان اروپا است که با توجه به وضعیت فعلی این تیم به خصوص در فاز هجومی، تحقق این اتفاق کمی بعید به نظر می رسد. از این رو، چندان دور از ذهن هم نیست که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید و همکارانش در هیئت مدیره این باشگاه، گزینه های جانشینی سولاری - کسی که در اواسط نیم فصل نخست جانشین خولن لوپتگی شد - را زیر نظر بگیرند و این سه گزینه شامل یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام می شود.

یواخیم لو با وجود ناکامی های سال گذشته اش در تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه و پس از آن در لیگ ملت های اروپا، به همکاری اش با اتحادیه فوتبال آلمان ادامه داده است. هرچند او در یکی از مصاحبه های اخیرش گفت که دوست دارد یک روز هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده بگیرد و رئال مادرید را هم باشگاهی دانست که هر سرمربی ای خواهان تجربه مربیگری در آن است. کارنامه لو در تیم ملی آلمان شامل 171 بازی، 110 پیروزی، 32 تساوی و 29 شکست می شود.

آلگری و مردانش امسال امید فراوانی به شکستن طلسم طولانی مدت شان در لیگ قهرمانان اروپا داشتند اما شکست 2 بر صفر یوونتوس در خانه اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، رسیدن به این رؤیا را برای آنها بسیار سخت کرده است. یوونتوس به لطف برد شب گذشته اش (یکشنبه) مقابل ناپولی تا حد زیادی از کسب هشتمین اسکودتوی متوالی اطمینان حاصل کرده اما صرفاً قهرمانی در سری A انتظارات هواداران و باشگاه را برآورده نخواهد کرد و به خصوص که تیم شان تابستان امسال هزینه قابل توجهی را برای خرید بازیکنانی مانند رونالدو، کانسلو و امره جان اختصاص داد. از این رو محتمل است که آلگری در خاتمه فصل به همکاری 5 ساله اش با یوونتوس خاتمه دهد. کارنامه آلگری در یوونتوس شامل 255 بازی، 184 پیروزی، 39 تساوی و 32 شکست می شود.

آخرین و سومین گزینه فلورنتینو پس هم مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام است که اگرچه افتخارات یواخیم و آلگری را کسب نکرده اما با رساندن تاتنهام به جمع مدعیان لیگ برتر انگلیس در فصول اخیر، توانایی هایش در حوزه مربیگری را به اثبات رسانده، ضمن اینکه او به سبب دوران مربیگری اش در اسپانیول با فوتبال اسپانیا آشناست و انگیزه خاصی هم برای رقابت با بارسایی ها دارد. پوچتینو در دوران مربیگری اش در تاتنهام از سال 2014 تا کنون، 261 بازی هدایت سفیدپوشان لندن را برعهده داشته و در آنها 148 برد، 54 مساوی و 59 شکست برای تیم او به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 218

به "3 گزینه رئال مادرید برای جانشینی سولاری در پایان فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 گزینه رئال مادرید برای جانشینی سولاری در پایان فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید