گلخانه 6000متر مربعی شهر درود شهرستان زبرخان

به گزارش مجله سایه، خبرگزاری خبرنگاران-گلخانه 6000متر مربعی شهر درود شهرستان زبرخان با سازه ای بسیار حرفه ای وجدید بنا شده فراوری محصول گوجه فرنگی را با توان 60 تن درسال دارد .

گلخانه 6000متر مربعی شهر درود شهرستان زبرخان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،معاون رئیس سازمان ومدیر جهادکشاورزی نیشابور اظهارکرد: گلخانه 6000متر مربعی شهر درود زبرخان این مجموعه که با سازه ای بسیار حرفه ای وجدید بنا شده فراوری محصول گوجه فرنگی را با توان 60 تن درسال دارد.

محمد علی فرهمند راد اضافه کرد: از اول آبان ماه امسال مقدار 35 تن محصول گوجه فرنگی از دو رقم خوشه ای ونترو از این گلخانه برداشت شده است که به کشور روسیه صادر شده وارز آوری مناسبی داشته است.

وی سیاست ورویکرد جهادکشاورزی این شهرستان را باتوجه به بحران آب در کشور ، توسعه وحمایت از طرحهای گلخانه ای عظیم وکوچک مقیاس بیان کرد وگفت : جهادکشاورزی نیشابور آمادگی آموزش وترویج ومعرفی افراد علاقمند جهت دریافت تسهیلات ارزان قیمت بانکی را دارد و اشتغال زایی مناسبی بصورت مستقیم وغیر مستقیم دارد.

فرهمند راد اعلام کرد : فراوری محصولات کشاورزی با توجه به قیمت آن در خارج از فصل مرسوم ، می تواند تضمین خوبی برای ادامه وتوسعه این صنعت باشد.

معاون رئیس سازمان ومدیر جهادکشاورزی نیشابور توضیح داد:مجتمع گلخانه ای شهرستان نیشابور با قوت در امر تهیه وساخت وآموزش گلخانه داری وارد شده وپشتوانه بسیار خوبی برای گلخانه داران این شهرستان می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6840

به "گلخانه 6000متر مربعی شهر درود شهرستان زبرخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلخانه 6000متر مربعی شهر درود شهرستان زبرخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید