گزارش پیمان جبلی از دریافت ایمیل های کارکنان صدا و سیما

به گزارش مجله سایه، رئیس صدا و سیما در پیغامی از دریافت پیغام کسانی که برایش رایانامه (ایمیل) ارسال نموده بودند، اطلاع داد.

گزارش پیمان جبلی از دریافت ایمیل های کارکنان صدا و سیما

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در پیغامی از دریافت پیغام کسانی که برایش رایانامه (ایمیل) ارسال نموده بودند، اطلاع داد و این پیغام ها را امید بخش و مایه قوت قلب دانست.

متن این پیغام به این توضیح است:

باسمه تعالی

هموطنان و همکاران عزیزم

سلام علیکم

رایانامه ها (ایمیل ها) را به طور روزانه دریافت و آنالیز می کنم.

پیغام های پرمهر و سرشار از امیدتان برایم قوت قلب است و مرا برای ادامه مسیری که شروع نمودم مصمم تر می نماید.

بعضی از پیغام ها نقدها و پیشنهاداتی بود که با همکارانم در میان گذاشتم تا با آنالیز بیشتر به طور نظام مند مورد استفاده قرار گیرد.

پیغام هایی همانند احیای برنامه های تلویزیونی پرمخاطب، ساخت سریال های با کیفیت، توجه به تبلیغات تلویزیون، حل مشکل دسترسی به شبکه ها، دعوت از بازیگران و هنرپیشگان که سال ها از تلویزیون دور بوده اند، حضور جناح های مختلف سیاسی و... مسائلی بوده است که برایم ارسال نموده اید. آن ها را مورد توجه قرار داده ام و همکارانم در حال پیگیری شان هستند.

اما پیغام های همکاران عزیز نیز در حوزه های مختلف را مطالعه و آنالیز می کنم. حقیقتا پیغام های دلسوزانه و عمیقی ارسال می گردد که نشان از توجه و دقت نظر همه عزیزان به سازمان صدا و سیماست. بیشتر پیغام ها در حوزه برطرف مسائل معیشتی بازنشستگان، شایسته سالاری، جانشین پروری، تربیت نیروی متخصص، تبدیل شرایط ها، پرداخت معوقات، افزایش پرداختی ها، رسیدگی به امور معاونت ها و بخش های مختلف سازمان و ... بوده است.

همه پیغام ها با پیگیری همکاران سازمان با سرعت در حال پیگیری است گرچه ممکن است پیگیری ها کمی زمان بر باشد، اما حتما نتیجه بخش خواهد بود. پیغام هایتان یاری کننده و قوت قلب ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9893

به "گزارش پیمان جبلی از دریافت ایمیل های کارکنان صدا و سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش پیمان جبلی از دریافت ایمیل های کارکنان صدا و سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید