گروهی از وکلا قصد دارند رد شدن درخواست 18000 متقاضی مهاجرت به کبک را به تاخیر بیندازد

به گزارش مجله سایه، همانطور که قبلا خدمت همراهان و مخاطبین گرامی خبرنگاران اعلام شد، کبک میخواهد 18000 درخواست انباشته شده از متقاضیان مهاجرت اسکلید ورکر را رد نموده و در سیاست مهاجرتی نو خود، بر مهارت های زبان فرانسوی و نیازهای بازار کار تاکید خواهد نمود. این سیاست در قالب لاحیه ای موسوم به Bill 9 ارائه شده است. وزیر مهاجرت کبک سیمون ژولین بارت، هدف از ارائه این لایحه را اتخاذ سیاست شخصی شده تری اعلام نموده است که تاکید آن بر کمبود نیروی کار است.

گروهی از وکلا قصد دارند رد شدن درخواست 18000 متقاضی مهاجرت به کبک را به تاخیر بیندازد

اما نوترین خبرها حکایت از این دارد که گروهی از وکلای مهاجرت قصد دارند برای به تاخیر انداختن این فرایند رای دادگاه را کسب نمایند و مانع از این شوند که دولت کبک این درخواست های انباشته شده را رد کند. انجمن وکلای مهاجرت کبک - Association québécoise des avocats et avocates en droit de limmigration (AQAADI) - گفته است که این اقدام دولت کبک کاملا غیرقانونی است و عواقب ویران نماینده ای برای متقاضیان در پی دارد. این اقدام دولت کبک مانع از این می گردد که متقاضیانی که بعضا سال هاست در انتظار به سر می رند، رویای آغاز زندگی نو در کانادا را تحقق بخشند.

دولت کبک تصمیمی را اتخاذ نموده است که با نقدها بسیاری روبرو شدهاست. خیلی ها آن را ناعادلانه دانسته و خواستار تنو نظر در آن هستند. گفتنی استبرخی از متقاضیان با ویزای کار موقت در کبک به سر می برند. انجمن وکلای مهاجرت کبکبعلاوه در ادامه بیانیه و درخواست خود بیان نموده است: هر روز که می گذرد، دهها درخواست که می بایست به آنها رسیدگی می شد نادیده انگاشته می گردد. این شرایطآشکارا اضطراری است.

ژولین بارت وزیر مهاجرت کبک اعلام نموده بود که ما می خواهیم همه افراد از سراسر دنیا بتوانند به کبک بیایند. اما شرط ما این است: آنها باید زبان فرانسوی را همراه با ارزش های کبک بیاموزند تا بتوانند برای همواره در آن زندگی نمایند. او بعلاوه با اعلام نارضایتی از سیاست مهاجرتی کنونی کبک گفته است از آنجا که در این سیستم اولویت با هر که زودتر اقدام کند است احتیاجهای بازار کار در آن نادیده انگاشته می گردد.

وکلای مهاجرت در ضمن ابراز نگرانی نموده اند که با این شرایط، نه تنها متقاضان بلکه همسران و فرزندان آنها هم تحت تاثیر قرار می گیرند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8897

به "گروهی از وکلا قصد دارند رد شدن درخواست 18000 متقاضی مهاجرت به کبک را به تاخیر بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروهی از وکلا قصد دارند رد شدن درخواست 18000 متقاضی مهاجرت به کبک را به تاخیر بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید