نکاتی مهم در انتخاب تور نوروزی و اخذ ویزا

به گزارش مجله سایه، همواره یک سفر می تواند برای بهتر شدن اوضاع روحی انتخاب ایده آلی باشد، اما تدارک سفر شما فقط در تهیه بلیط و تور خلاصه نمی گردد بلکه احتیاج است که شما ویزای آن کشور را تهیه نمایید.

نکاتی مهم در انتخاب تور نوروزی و اخذ ویزا

در این مطلب به شما خواهیم گفت که اگر قصد سفر به اروپا یا کانادا را دارید جهت دریافت ویزا چه مواردی را باید رعایت فرمایید. همچنین کارشناسان آژانس مسافرتی بکتاش می توانند به سوالات و ابهامات شما در این خصوص پاسخ دهند.

در درجه اول باید بدانید که اگر قصد خرید تور اسپانیا یا سایر تورهای اروپایی یا آسیایی را دارید، ویزا های توریستی در مدت زمان های خاص و تعیین اخذ شده و دریافت آن نیز قطعا باید دوره ای را بگذرانید و همینطور اسناد و مدراکی را نیز آماده سازید. از این رو این زمان را حتما در نظر بگیرید و سپس برنامه سفر خود را تنظیم نمایید

دریافت ویزا کانادا و ویزا شینگن

اولین شرط جهت دریافت ویزای شینگن و کانادا این است که پاسپورت شما برای شش ماه اعتبار داشته باشد. همچنین فرم اپلیکیشن ویزا، گردش اقتصادی شش ماه اخیر و عکس پرسنلی احتیاج دارید، ضمن این که شرایط خاص تری نیز در نظر گرفته شده است.

در فرایند اخذا ویزای کانادا در درجه اول شما باید از نظر شرایط جسمانی در سلامت بوده، سوابق مجرمانه نداشته باشید و مهمترین عامل که مصاحبه نماینده را مجاب می نماید که ویزای شما را تایید کند این است که وابستگی هایی در کشور خود ارائه کنید که مصاحبه نمایند مجاب شود شما به خاطر این وابستگی ها به کشور خود باز خواهید گشت.

در خصوص دریافت ویزا در زمان های پر سفر مثل تور های نوروزی نیز باید چند مسئله را در ذهن داشته باشید، نخست این که افراد زیر 18 سال هم به رضایت پدر و هم مادر احتیاج دارند، کشور هایی مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان و جمهوری چک البته که ساده تر برای ایرانیان ویزا شینگن صادر می نمایند.

اگر در مدت زمان تعیین در سفارت کشور حضور نداشته باشید با مسائل زیادی روبرو می شوید.

همچنین جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای شینگن به سایت بکتاش سیر مراجعه فرمایید.

شرایط اخذا ویزای توریستی

در ادامه اگر قصد دریافت ویزای شینگن، ویزای توریستی و... را دارید یهتر است در وقت تعیینی که سفارت در اختیارتان قرار می دهد در محل حاضر شده و از نظر شرایط جسمانی و ظاهری نیز در ایده آل ترین حالت باشید.

نتیجه اخذ ویزا نیز 14 روز کاری پس از مصاحبه به شما اعلام خواهد شد؛ برای دریافت ویزا اسپانیا شما باید به مواردی دقت کنید، مدارک خود را به درستی به سفارت تحویل داده تا عملیات ریجکت نشود.

شما در صورت دریافت ویزای توریستی برای کشور اسپانیا امکان تحصیل و یا حتی کار پاره وقت را نیز ندارید و در صورت مشاهده از کشور اخراج می شوید.

سفرهای خاص با بکتاش سیر گشت

همانطور که عرض کردیم اسپانیا یکی از جذاب ترین و زیبا ترین کشور های اروپایی است که هر ساله عده زیادی و بخصوص ایرانیان به آن سفر می نمایند، حضور در این کشور به مراتب قوانین سفت و سخت کم تری دارد و دریافت ویزا توریستی نیز در اندک زمان ممکن انجام می شود.

به هر حال باید بدانید که تور های اسپانیا در شهر های عظیم مادرید و بارسلون خواهد بود. بسته به این که رفت و آمد، حضور شما در هتل و کلاس هتل و همینطور بهره گیری از خدمات راهنما چگونه است قطعا هزینه آن نیز متغییر خواهد بود.

همچنین شما می توانید از تورهای ترکیبی بکتاش سیر استفاده نمایید تا علاوه بر اسپانیا به کشور های ایتالیا و فرانسه نیز سفر داشته باشید.

اگر به دنبال یک مقصد خاص و ویژه برای تور خود هستید پیشنهاد ما تور قبرس اروپایی می باشد. جمهوری قِبرِس کشوری جزیره ای است، در شرق دریای مدیترانه که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو بخش قبرس شاقتصادی (بخش ترک نشین) و بخش یونانی نشین تقسیم می شود که در آن هردو زبان ترکی و یونانی رسمی هستند. یونانی ها ارتودوکس و ترک های قبرس مسلمان هستند.

برای اخذ ویزای قبرس نیز کارشناسان بکتاش سیر گشت می توانند به شما یاری نمایند تا در کمترین زمان ویزای قبرس را تهییه فرمایید.

به جهت دریافت ویزا توریستی و نوروزی بهتر است که از هدایت ها و مشاوره های یک شرکت معتبر بهره ببرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. یک اشتباه می تواند موجب تمدید قرار حضور شما برای دریافت ویزا شود.

آژانس مسافرتی بکتاش سیر با بیش از 1000 پرونده پیروز در اخذا ویزای کانادا و ویزای شینگن می تواند مشاور مطمئنی جهت اخذ ویزا شما در زمان استفاده از تورهای اروپایی و تورهای کانادا باشد. جهت استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان می توانید با شماره تلفن 02157952 تماس بگیرید.

منبع: آفتاب
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3263

به "نکاتی مهم در انتخاب تور نوروزی و اخذ ویزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی مهم در انتخاب تور نوروزی و اخذ ویزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید