کنعانی زادگان: از اشتباهات تراکتور استفاده نکردیم، فوتبالم را مدیون فیروز کریمی هستم

به گزارش مجله سایه، مدافع تیم ماشین سازی تبریز می گوید در بازی مقابل تراکتورسازی، فوتبال آبرومندانه ای ارائه دادیم.

کنعانی زادگان: از اشتباهات تراکتور استفاده نکردیم، فوتبالم را مدیون فیروز کریمی هستم

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ماشین سازی تبریز در گفت وگو با خبرنگاران پس از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی و شکست دو بر یک مقابل این تیم گفت: بازی خیلی خوبی بود.در نیمه اول این بازی مالکیت توپ تقریبا پنجاه - پنجاه بود حتی می توانیم بگوییم مالکیت بیش تر دست ما بود. در طول نود دقیقه چند بار موقعیت های مان به تیر دروازه برخورد کرد. تیم تراکتور هم فرصت های بسیار خوبی داشت و با دو اشتباه فردی که از ما صورت گرفت موجب شد تا این تیم به گل برسد. تراکتور هم اشتباهاتی داشت اما نتوانستیم از اشتباهات شان استفاده کنیم. اگر از موقعیت های مان استفاده می کردیم شرایط و سبک بازی مان عوض می شد. گل اولی ما در نیمه دوم دریافت کردیم باعث شد تا یک مقدار شیرازه تیم از هم بپاشد و در آن حالت مجبور بودیم تا حمله کنیم که گل بعدی را هم دریافت کردیم ولی خدا رو شکر می کنیم که هم تیم ما و هم تیم حریف در این بازی سالم از زمین بیرون آمدند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: خوشحالیم که با توجه به بضاعتی که داشتیم، توانستیم فوتبال آبرومندانه ای را ارائه کنیم. قطعا تیمی که با 5 میلیارد بسته می گردد با تیمی که 40 میلیارد بسته می گردد باید یک تفاوت هایی داشته باشد. شرایط تماشاگران بیش تر به سمت تیم تراکتور بود ولی ما بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و امیدواریم تا در هفته های آینده بتوانیم پرقدرت تر از قبل ظاهر شویم.

مدافع تیم ماشین سازی تبریز در مورد تغییرات باشگاه و همچنین تغییر سرمربی تیم اظهار کرد: من فوتبال خودم را مدیون آقای فیروز کریمی هستم. ایشان برای بنده خیلی زحمت کشیدند و از خیلی چیزها از او یاد گرفتم. نمی دانم چه اتفاقاتی موجب گردیده تا مدیرعامل باشگاه آقای کریمی را برکنار کند ولی ایشان برای باشگاه بسیار زحمت کشیدند در سال پیش هم دیدیم که وقتی تیم در خطر سقوط قرار داشت، تیم را نگه داشتند و مانع سقوط این تیم شدند. به جرات می توانم بگویم ایشان از فنی ترین مربی های لیگ هستند. در حال حاضر هم آقای مهاجری راهنمایی تیم را بر عهده دارند اما هنوز سر تمرینات نیامده اند و بعد از تعطیلات تمرینات را از سر می گیرند.

وی در انتها گفت: انشاءالله بتوانیم تیم ریشه دار ماشین سازی تبریز که 50 سال سابقه در تبریز دارد و از تراکتورسازی هم قدیمی تر است را در لیگ برتر حفظ کنیم و بتوانیم در سال های آینده این تیم را به صندلی اصلی اش در پنج تیم بالای جدول برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 32

به "کنعانی زادگان: از اشتباهات تراکتور استفاده نکردیم، فوتبالم را مدیون فیروز کریمی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: از اشتباهات تراکتور استفاده نکردیم، فوتبالم را مدیون فیروز کریمی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید