چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی برگزار می گردد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی با همکاری پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و کمیته دائمی تشعشعات فضایی، دوم و سوم اردیبهشت ماه 99 در تهران برگزار می گردد.

چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی برگزار می گردد

این همایش علمی با موضوع شناسایی، سنجش و آشکارسازی تشعشعات فضایی، اثرسنجی تشعشعات فضایی، راهکارهای حفاظت، مقاوم سازی و کاهش آسیب پرتویی، زیست پرتویی فضایی و سیاست ها ، برنامه ها و راهبردها برگزار خواهد شد.

ارسال مقالات به این کنفرانس شروع شده و تا 20 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام شرکت در این کنفرانس نیز از 15 بهمن ماه شروع می گردد. در همین حال اعلام نهایی پذیرش مقالات 28 اسفنماه و آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس نیز 18 فروردین ماه اعلام شده است.

برگزاری کارگاههای جانبی در راستای محورهای کنفرانس از جمله برنامه های این رویداد است و مقالات برتر علاوه بر دریافت جوایز، در مجله علوم و فنون هسته ای و فصلنامه علوم و فناوری فضایی منتشر خواهند شد.

سازمان فضایی ایران، سازمان انرژی اتمی، وزارت ارتباطات، پژوهشگاه فضایی ایران، پژوهشگاه هوافضا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشگاه ICT از جمله حامیان این کنفرانس هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2420

به "چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین کنفرانس ملی تشعشعات فضایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید