چندصدایی در کشور کمک به دشمن برای رسیدن به اهدافش است

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، محمد رحیم نوروزیان بعدازظهر شنبه در نشست کمیسیون بررسی مسائل و نارضایتی های اجتماعی خراسان رضوی اظهارکرد:حضور در بین مردم، شنیدن خواسته هایشان و گام برداشتن در جهت رفع مشکلات آنان باید سرلوحه کار تمامی مسئولا اجرایی خراسان رضوی در شهرهای استان باشد.

چندصدایی در کشور کمک به دشمن برای رسیدن به اهدافش است

وی افزود: باید بدانیم بخشی از نارضایتی ها و مسائلی که دشمن بر روی آنها سرمایه گذاری کرده است با تلاش بیشتر مسئولا قابل پیشگیری بوده که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا نظام جمهوری اسلامی را دچار مشکل کنند و باید تاکید کرد وجود رقابت های سیاسی ناسالم در کشور و چند صدایی یاری دهنده دشمنان در رسیدن به اهدافشان است.

نوروزیان خاطرنشان کرد: رسیدن به درک مشترک و وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان موجب نا امیدی و خنثی شدن توطئه دشمن برای ضربه زدن به زدن به کشور و رسیدن به اهداف شومشان خواهد شد.

وی گفت: تجربه نشان داده است هر جا مسئولان برای حل مشکلات به میدان آمده اند مشکلات حل شده است. باید در راستای رسیدگی بهتر به مشکلات نماینده اتحادیه یا تشکل های مرتبط با موضوع مورد بحث نیز در جلسات حضور داشته باشند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8

به "چندصدایی در کشور کمک به دشمن برای رسیدن به اهدافش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندصدایی در کشور کمک به دشمن برای رسیدن به اهدافش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید