هیچ یک از حوزه های امتحانی دکتری وزارت بهداشت تاخیر در برگزاری آزمون نداشته اند

به گزارش مجله سایه، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: بر اساس اعلام حوزه های مختلف امتحانی در هیچ یک از محل های آزمون تاخیری در برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ایجاد نشده است.

هیچ یک از حوزه های امتحانی دکتری وزارت بهداشت تاخیر در برگزاری آزمون نداشته اند

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت امروز 10 مرداد ماه در 29 حوزه امتحانی در حال برگزاری است و تا 12 مرداد ماه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

هاشمی اضافه نمود: صبح امروز جمعه 4 هزار و 57 نفر و عصر امروز 4 هزارو 213 نفر در محل های آزمون دکتری حضور خواهند یافت.

وی شرح داد: در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 18 هزارو 241 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 176 نفر مبتلا به کرونا هستند. نسخه جدید دستورالعمل پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار کروناویروس از سوی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت ابلاغ شده است و ما در آزمون ها آن را اجرا می کنیم. به طور نمونه بازرسی بدنی از داوطلبان نخواهیم داشت و اگر هم نیازی باشد با رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی اجرا می شود. همچنین فاصله صندلی ها در آزمون های علوم پزشکی افزایش یافته است و بر اساس پروتکل های بهداشتی عمل می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اضافه نمود: داوطلبانی که فرم خوداظهاری را تکمیل کرده اند، اما تا نوبت برگزاری آزمون خود نتوانسته کارت ورود به جلسه را دریافت کنند می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت خود را پرینت بگیرند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام حوزه های مختلف امتحانی در هیچ یک از محل های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، تاخیری در برگزاری آزمون ایجاد نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4819

به "هیچ یک از حوزه های امتحانی دکتری وزارت بهداشت تاخیر در برگزاری آزمون نداشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ یک از حوزه های امتحانی دکتری وزارت بهداشت تاخیر در برگزاری آزمون نداشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید