ترخیص بیمار کرونایی پس از 105 روز بستری در بیمارستان اردبیل

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/اردبیل بیمار کرونایی پس از 105 روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل ترخیص شد.

ترخیص بیمار کرونایی پس از 105 روز بستری در بیمارستان اردبیل

فوق تخصص مراقبت های ویژه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 14 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: جوان 24 ساله ای که 105 روز قبل با سابقه تومور نخاعی و به دنبال علائم تنگی نفس، سرفه و درگیری دوطرفه ریه به بیمارستان مراجعه و تشخیص قطعی کرونا داده شده بود و به علت تشدید علائم، به دستگاه تهویه مصنوعی وصل شده بود روز گذشته به صورت هوشیار و بهبود یافته از بیماری کرونا مرخص شد.

دکتر شهناز فولادی گفت: قبل از ترخیص، آموزش های لازم در مورد مراقبت از بیمار در منزل و خدمات حمایتی توسط کارشناس آموزش به خانواده بیمار ارائه شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع کرونا در استان، 109 نفر از ICU به بخش منتقل شده و حدود 42 بیمار از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شده اند، اضافه کرد: جا دارد از تلاش های شبانه روزی دکتر محمدشاهی متخصص عفونی و اساتید ریه دکتر قبادی، حسینی نیا، دکتر صمدی،گروه بیهوشی و داخلی، پرستاران، پزشکان و تمامی پرسنل زحمتکش بخش های اورژانس، بستری و مراقبت های ویژه مرکز کرونا استان اردبیل در مراقبت و درمان این بیماران قدردانی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4203

به "ترخیص بیمار کرونایی پس از 105 روز بستری در بیمارستان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص بیمار کرونایی پس از 105 روز بستری در بیمارستان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید