نویل: منچستریونایتد برای رقابت با لیورپول و من سیتی به 4،5 پنجره نقل وانتقالات احتیاج دارد

به گزارش مجله سایه، مدافع پیشین منچستریونایتد معتقد است شیاطین سرخ از فصل 22-2021 می توانند به کورس قهرمانی لیگ برتر بازگردند.

نویل: منچستریونایتد برای رقابت با لیورپول و من سیتی به 4،5 پنجره نقل وانتقالات احتیاج دارد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، گری نویل که خود سال های درخشانی را در منچستریونایتد زیرنظر سرالکس فرگوسن سپری کرد، معتقد است منچستریونایتد ممکن است از فصل 22-2021 به کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس بازگردد، این در حالی است که آخرین قهرمانی شیاطین سرخ به سال 2013 با سرمربیگری فرگی برمی گردد. منچستری ها پس از آخرین قهرمانی شان که همزمان با اعلام بازنشستگی سرالکس شد، پول زیادی در نقل وانتقالات خرج کردند، اما با سرمربیانی همچون دیوید مویس، لوئیز فن خال و ژوزه مورینیو به نتیجه نرسیدند و حالا با اولگنار سولسشایر هم کار سختی در پیش دارند.

گری نویل در تازه ترین اظهارنظرش با اشاره به شکست خانگی اخیر منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس در هفته سوم لیگ برتر انگلیس گفت: من فکر می کنم که در این مقطع منچستریونایتد چنین لحظاتی را دوباره تجربه خواهد نمود، لحظاتی دردناک که تیم متحمل شکست هایی خواهد شد و توضیحی هم نمی گردد درباره اش داد. من یونایتد هفته اول مقابل چلسی فوق العاده بود، در بازی با ولورهمپتون عالی بازی کرد، اما نتوانست به پیروزی برسد. سپس در تقابل با کریستال پالاس تن به شکست داد که عجیب بود. وقتی تیمی در مرحله جابجایی از یک فرهنگ به فرهنگ دیگر، تغییر و پیشرفت است، امکان دارد چنین نتایجی هم برایش رقم بخورد. تمامی منچستریونایتدی ها باید شکیبا باشند و باید روی کاری که دارند انجام می دهند، تمرکز نمایند.

وی اضافه نمود: مهمترین چیز درباره فصل نقل وانتقالات این است که اولگنار و باشگاه منچستریونایتد نباید مرتکب اشتباهی شوند، نه اینکه اقدام به خریدهای زیاد نمایند، بلکه اطمینان حاصل نمایند که بازیکنان مناسبی به خدمت می گیرند. شاید پروژه ای طولانی مدت به نظر بیاید، اما به نظرم منچستریونایتد می تواند پس از چهار یا پنج پنجره نقل وانتقالاتی اوضاع را واقعاً درست کند و به آن ترکیبی برسد که می تواند با لیورپول و منچسترسیتی در راه کسب قهرمانی لیگ رقابت کند. پیش از این هم گفته ام که تیم تحت راهنمایی سولسشایر در انتها این فصل نه، بلکه در انتها فصل آینده می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر آماده چالش باشد.

مدافع پیشین شیاطین سرخ در ادامه گفت: احتمالاً وقتی پپ گواردیولا اقدام به ترک منچسترسیتی کند و یا لیورپول دوره بازسازی دیگری در ترکیبش را بخواهد تجربه کند، منچستریونایتد و اوله می توانند آماده خیز برداشتن به سوی قهرمانی شوند. این پروژه ای طولانی مدت است و قرار نیست اوضاع خیلی زود درست گردد و یا هر مربی با چوپ جادو بخواهد اوضاع را تغییر دهد. یونایتد با دیوید مویس کوشش کرد، آنها با لوئیز فن خال هم سعی کردند، در ادامه با ژوزه مورینیو هم کوشش کردند و همه آنها ثابت کردند که این تیم کار زیادی دارد و حالا سولسشایر وارد مسیری طولانی شده، نه مسیری کوتاه!

نویل در انتها اعلام کرد: راه میان بری هم از دید من وجود ندارد و منچستریونایتد باید از این دوره سخت مانند شکست مقابل کریستال پالاس بگذرد و چنین احساسی داشته باشد که جهان ویرانه شده اما مردم باید شکیبا باشند. باید یاوه گویی و شایعات درباره اینکه فلان بازیکن می خواهد جدا گردد، از این تیم دور گردد. من می خواهم در منچستریونایتد موارد انضباطی رعایت گردد و تنبیه هایی هم در نظر گرفته گردد، به خصوص با توجه به اشتباهاتی که در سال های اخیر در تیم دیده ایم. می خواهم تیمی را ببینم که گام به گام ساخته می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 569

به "نویل: منچستریونایتد برای رقابت با لیورپول و من سیتی به 4،5 پنجره نقل وانتقالات احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویل: منچستریونایتد برای رقابت با لیورپول و من سیتی به 4،5 پنجره نقل وانتقالات احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید