نعمتی و آل کثیر، غایبین پرسپولیس در دربی، حضور دانشگر در هاله ای از ابهام

به گزارش مجله سایه، خبرگزاری خبرنگاران- غایبان پرسپولیس برای بازی بزرگ با استقلال تعیین شدند.

نعمتی و آل کثیر، غایبین پرسپولیس در دربی، حضور دانشگر در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در حالی روز پنجشنبه مقابل استقلال قرار می گیرد که سیامک نعمتی به علت مصدومیت و قرار داشتن در دروان نقاهت پس از جراحی قادر به همراهی سرخپوشان مرکز نیست. عیسی آل کثیر نیز دیگر بازیکنی است که بعد از مصدومیت مقابل پدیده در هفته های اخیر در فهرست پرسپولیس حضور نداشته و قطعا شرایط حضور در شهرآورد مرکز را نخواهد داشت. لازم به ذکر است به جز سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر به نظر می رسد سایر نفرات پرسپولیس مسئله ای برای همراهی این تیم در دربی 98 نخواهند داشت و یحیی گل محمدی تمامی نفرات خود را برای این بازی بزرگ به همراه خواهند داشت.

اگرچه مدتها از زمان تمرینات انفرادی آل کثیر می گذرد اما همچنان زمان دقیق بازگشت او معین نیست. اگرچه هرچند روز یک بار تصاویر و سکانس هایی از تمرینات سفت و سخت عیسی آل کثیر در فضای مجازی منتشر می گردد که او با چهره ای مصمم در حال اجرا تمرینات سنگین بدنی است اما واقعیت در خصوص این بازیکن تغییری نکرده و عیسی آل کثیر کماکان شرایط بازگشت به تیم را نداشته و اصلا هم زمان دقیقی برای بازگشت اعلام و حتی معین نشده است.

شماره 72 پرسپولیس همان طور که در جریان قرار گرفته اید، در نهایت تن به انجام عمل جراحی نداد تا این روزها، مثل تمام روزهای قبل، تمرینات ویژه ای را انجام داده و اظهار امیدواری کند که احتیاج به جراحی نداشته و بدون احتیاج به جراحی هم می تواند با تمام قوا به میادین بازگردد. فرایند تمرینات و برنامه کاری عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان مرکز به گونه ای است که فعلا نمی توان زمان دقیقی را برای بازگشت او به میادین تخمین زد و در خصوص آینده او کماکان ابهاماتی وجود دارد. به هر روی هنوز مجوز حضور در تمرینات گروهی به عیسی داده نشده تا بدین ترتیب او کماکان شانسی برای حضور در بازیهای پیش رو نداشته باشد.

درخشش رضا اسدی در بازی دیروز حالا یحیی گل محمدی را در موقعیتی ویژه در فاصله چند روز مانده تا دربی بزرگ قرار داده است. نه تنها حتی خوش بین ترین هواداران پرسپولیس و حتی خود رضا اسدی پیش بینی نمی کردند این بازیکن در همان نیمه اول با دو گل هوشمندانه کار را برای پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان دربیاورد و سه امتیاز ارزشمند را به حساب سرخ ها واریز کند بلکه خود یحیی هم گمان نمی کرد پس از بازی با نفت مسجد سلیمان برای انتخاب ترکیب خط میانی تیمش در رویارویی با استقلال این همه دچار دردسر شده و قرار باشد از میان سه هافبک دفاعی آماده برای دربی 98 یک نفر را بیرون بگذارد.

رضا اسدی در بازی دیروز مقابل نفت مسجدسلیمان نه تنها در دقایق 10 و 20 گلزنی کرد بلکه می توانست سومین گل خود را هم با ضربه سر به ثمر برساند که پیروز به انجام این مهم نشد. او حتی در دقیقه 37 نیز با یک شوت زیبا دروازه نفت مسجدسلیمان را تهدید کرد که ضربه او از سوی دروازه بان حریف مهار شد. به هر روی با درخشش رضا اسدی در مسجد سلیمان حالا پرسپولیس با سه هافبک دفاعی سرحال آماده رویارویی با استقلال است و باید دید یحیی درنهایت از میان کمال، سرلک و اسدی کدامیک را برای نیمکت نشینی انتخاب خواهد نمود.

در طرف مقابل نیز هنوز معین نیست مدافع استقلال به بازی با پرسپولیس می رسد یا نه. محمد دانشگر در تمرین امروز استقلال غایب بود. محمد دانشگر بازیکنی است که در بازی با گل گهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر مصدوم شد و در بازی شب گذشته برابر نفت آبادان نیز غایب بود. دانشگر امروز در تمرین ریکاوری استقلال هم غایب بود تا حضور او در بازی با پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. لازم به ذکر است اعضای کادر پزشکی استقلال در کوشش هستند محمد دانشگر را تا بازی با پرسپولیس آماده بازگشت به میادین نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11599

به "نعمتی و آل کثیر، غایبین پرسپولیس در دربی، حضور دانشگر در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی و آل کثیر، غایبین پرسپولیس در دربی، حضور دانشگر در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید