رده بندی جهانی فوتبال باشگاهی؛ جایگاه آسیایی استقلال و پرسپولیس تغییری نکرد

به گزارش مجله سایه، در تازه ترین رده بندی تیم های فوتبال باشگاهی، پرسپولیس همچنان رتبه نخست ایران را در اختیار دارد.

رده بندی جهانی فوتبال باشگاهی؛ جایگاه آسیایی استقلال و پرسپولیس تغییری نکرد

به گزارش خبرنگاران، براساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (25 آبان) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1608 امتیاز و بدون تغییرنسبت به رده بندی پیشین در رتبه چهارم قاره کهن باقی ماند. تیم یحیی گل محمدی در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده بندی قبلی با یک پله صعود در رتبه 106 جهان قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال با 1534 امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و جایگاه 9 آسیا قرار گرفت و در سطح جهانی نیز در همان رده 219 باقی ماند.

تیم فوتبال سپاهان با 1523 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. همچنین این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه 15 آسیا جای گرفت. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با با یک پله صعود در رتبه 241 قرار گرفته اند.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، گل گهر سیرجان، پیکان و شهرخودرو به ترتیب در رتبه های چهارم تا هشتم فوتبال ایران جای گرفته اند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا جایگاه 2 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن با 1686 امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با 1678 امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

چونبوک موتورز کره جنوبی با 1620 امتیاز در رتبه سوم است. پس از پرسپولیس، تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با 1608 امتیاز همچنان در رتبه پنجم قاره کهن واقع شده است.

در رده بندی جهانی نیز جایگاه 5 تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با 2106 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، تیم منچسترسیتی با 1981 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. لیورپول انگلیس با 1979 امتیاز در رتبه سوم، رئال مادرید با 1947 امتیاز در رتبه چهارم و چلسی با 1957 امتیاز در رتبه پنجم برترین تیم های باشگاهی جهان جای گرفته اند.

بر اساس این رده بندی بارسلونا همچنان در رتبه 20 جهان واقع شده است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

لیورپول

رئال مادرید

چلسی

اینتر میلان

آژاکس

پاری سن ژرمن

ناپولی

میلان

بیشتر بخوانید

  • پرسپولیس در رتبه 82، استقلال در جایگاه 193/ بازگشت سرخپوشان به رتبه دوم آسیا
  • سقوط استقلال و پرسپولیس در آسیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9841

به "رده بندی جهانی فوتبال باشگاهی؛ جایگاه آسیایی استقلال و پرسپولیس تغییری نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رده بندی جهانی فوتبال باشگاهی؛ جایگاه آسیایی استقلال و پرسپولیس تغییری نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید