معرفی بهترین رستوران های ارزان بانکوک

به گزارش مجله سایه، بهترین رستوران های ارزان بانکوک

شهر بانکوک تایلند بهشتی واقعی برای هواداران شکم گردی و عاشقان غذا به شمار می رود. در سفر به تایلند خوشمزه ترین غذاهای این کشور را می توانید در رستوران های متعدد بانکوک امتحان کنید. در بانکوک رستوران های زیادی وجود دارند، اما اگر به دنبال بهترین رستوران های ارزان بانکوک هستید در این مطلب خبرنگاران با ما همراه باشید. در ادامه بعضی از بهترین رستوران های بانکوک را به شما معرفی می کنیم که در عین حال که قیمت نسبتا ارزان و مقرون به صرفه ای دارند غذاهای خوشمزه و باکیفیتی را به مشتریان ارائه می نمایند.

معرفی بهترین رستوران های ارزان بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مرکز خرید ترمینال 21 | Terminal 21

بله، اولین مورد از بهترین رستوران های ارزان بانکوک که به شما معرفی می کنیم در یکی از مراکز خرید معروف بانکوک قرار گرفته است! مرکز خرید ترمینال 21 در خیابان مشهور سوخومویت قرار گرفته و یکی از بزرگ ترین فودکورت ها را در سطح شهر دارد. در این فودکورت طیف بسیار متنوعی از غذاها و آشپزی های مختلف را با قیمتی قابل قبول و اقتصادی به مشتریان ارائه می نماید. فودکورت این مرکز خرید در طبقه بالا واقع شده است و فضایی بسیار گرم و دلنشین دارد. اکثر غذاهای این فودکورت را غذاهای تایلندی تشکیل می دهند، اما مشتریان می توانند غذاهای دیگر از غذاهای غربی تا آشپزی چینی را هم در رستوران های فودکورت پیدا نمایند. علاوه بر غذا، انواع نوشیدنی، اسنک و میان وعده هم در این مکان به فروش می رسد.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: N88 Soi سوخومویت 19, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

رستوران اسلامی آشپزی خانگی | Home Cuisine Islamic Restaurant

مورد بعدی که به شما معرفی می کنیم از دو جهت حائز اهمیت است. اول این که یکی از بهترین رستوران های ارزان بانکوک است و علاوه بر این، یک رستوران اسلامی است که برای مسافران مسلمان ایده آل و مناسب است. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی، هندی و … بر طبق موازین شرعی اسلامی تهیه می شوند و مسلمانان می توانند با خیال راحت انواع غذاها را سفارش بدهند. غذاهای این رستوران ارزان است و مثلا ماسالای هندی از 2 دلار آغاز می گردد و نان روتی هندی هم تنها 1 دلار قیمت دارد. اگر به بانکوک، شهر فرشتگان سفر کردید و به دنبال یک رستوران خوب اما باکیفیت بودید این رستوران گزینه مناسبی به نظر می رسد.

ساعات کار:

  • همه روزه از ساعت 11 صبح تا 9 شب
  • یکشنبه ها از ساعت 6 بعدازظهر تا 9 شب
  • آدرس: N186 Charoen Krung 36 Alley, Khwaeng Bang Rak, Khet Bang Rak Krung Thep Maha Nakhon, 10500, Thailand

رستوران بوئنو | Buono

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان بانکوک در زیرزمین یک ساختمان قرار گرفته و در واقع یک رستوران دنج و کوچک است. اما در همین رستوران می توانید انواع غذاهای فست فودی و گیاهی با کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. انواع پیتزا، سالاد، ساندویچ، نان سیر و …در این رستوران سرو می گردد و مشتریانی که نگران هزینه های غذا هستند می توانند با خیال راحت در این رستوران شکم گردی نمایند و دلی از عزا دربیاورند. اگرچه دکور و فضای داخلی این رستوران بسیار ساده است اما به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که غذاهای این رستوران دارد مشتریان زیادی، از جمله توریست ها به این رستوران می آیند.

  • ساعات کار:

همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب

شنبه ها از 11 صبح تا 8 شب

  • آدرس: N1199 Soi Ari 1, Khwaeng Samsen Nai, Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

رستوران کایتون پراتونام | Kaiton Pratunam

کایتون پراتونام در واقع یک اغذیه فروشی است که در گوشه ای از پراتونام، بزرگ ترین منطقه غذاهای خیابانی بانکوک قرار گرفته است. این مغازه به ویژه ظهرها مملو از جمعیت می گردد و مردم محلی و همین طور توریست ها برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه اش صف می کشند. یکی از معروف ترین غذاهای این مغازه تای چیکن رایس یا برنج و مرغ تایلندی است که بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. این غذا یک بشقاب برنج معطر است که روی آن تکه های مرغ به همراه سس زنجبیل خوشمزه ریخته شده است و با قیمتی واقعا مناسب می توانید یک غذای خوشمزه و کامل بخورید. یکی دیگر از مزیت های این رستوران این است که تا 3 بامداد باز است و لازم نیست نگران زود تعطیل شدن رستوران باشید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 5:30 بعدازظهر تا 3 بامداد
  • آدرس: Soi Petchaburi 30, New Petchaburi Road, Makkasan, Ratchawithi, بانکوک

رستوران پد تای تیپ سامای | Pad Thai Thip Samai

پد تای یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای تایلندی است که در حقیقت شامل نودل سرخ شده به همراه مواد دیگر مثل تخم مرغ نیمرو شده و پنیر توفو است. خبر شاد نماینده این که یکی از بهترین رستوران های ارزان بانکوک تخصصش سرو این نوع غذای خوشمزه است. رستوران تیپ سامای همان طور که از اسمش تعیین تخصصا به ارائه و سرو پد تای می پردازد و هم مردم محلی و هم توریست ها برای امتحان کردن این غذای خوشمزه به این رستوران می آیند. چیزی که پد تای این رستوران را منحصربفرد می نماید تعادل بین طعم شیرین و شور نیست، بلکه این موضوع است که غذا روی ذغال پخته می گردد و به همین دلیل، طعم و بوی دودی دلپذیری در غذا احساس می گردد. پد تای انواع مختلفی دارد و می توان مواد مختلفی به آن افزود. پیشنهاد ما امتحان کردن پد تای هاکای گونگ سود است که با استفاده از میگوی تازه تهیه می گردد و در آخر داخل یک نیمرو پیچیده می گردد. خوشبختانه قیمت غذاهای این رستوران چندان زیاد نیست و مثلا پد تای میگو که ذکر کردیم حدود 1.35 دلار قیمت دارد. این رستوران هم تا پاسی از شب باز است و برای یک وعده خوشمزه آخر شبی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 5 بعدازظهر تا 3 بامداد
  • آدرس: n 313 Maha Chai Road, Samran Rat, Phra Nakhon, بانکوک 10500

رستوران چاملانگ آسوک | Chamlong Asoke

اگر گیاهخوار هستید و دوست دارید غذاهای گاهی و خوشمزه تایلندی را امتحان کنید در انتخاب رستوران چاملانگ آسوک شک نکنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارزان بانکوک است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه تایلندی که کاملا گیاهی هستند سرو می گردد و هرچیز، از برنج گرفته تا کاری و رول های مختلفی سبزیجات و سالاد پاپایا ارائه می گردد. قیمت این غذاها در مقایسه با سایر رستوران ها چندان بالا نیست و با هزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی می توانید یک غذای خوشمزه و لذیذ در بانکوک نوش جان کنید.

  • ساعات کار:

سه شنبه تا آدینه از ساعت 6 صبح تا 2 بعدازظهر

شنبه و یکشنبه از ساعت 6 صبح تا 3 بعدازظهر

  • آدرس: n 586 26 586/26 Kamphaeng Phet 1, Chatuchak, بانکوک 10900

رستوران دیای چوآن چیم | De Yai Chuan Cheem

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان بانکوک در خیابان های پشتی بازار وان لانگ قرار گرفته و یکی از خوشمزه ترین غذاهای تایلند، املت صدف، را سرو می نماید. این غذا در همان ماهیتابه سرو می گردد و ترکیب تخم مرغ و خمیر برشته و کریسپی همراه با طعم لذیذ صدف که در دهان آب می گردد تجربه ای محشر و به یادماندنی برای شما رقم می زند. خوبی این رستوران این است که غذاهایش ارزان است و می توانید بدون نگرانی و دغدغه اقتصادی حسابی شکم گردی کنید و غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید.

  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 7:30 بعدازظهر
  • آدرس: n 25 Thanon Phra Nok بانکوک Noi, Siriraj, بانکوک 10700

رستوران های سام تام کانونت | Hai Som Tam Convent

بانکوک، پایتخت کشور تایلند مملو از رستوران و اغذیه فروشی است و ما در این مطلب سعی کردیم بعضی از بهترین رستوران های ارزان بانکوک را به شما معرفی کنیم. آخرین مورد از این رستوران ها، های سام تام کانونت نام دارد ه تخصصش ارائه غذاهای منطقه شمال شرقی تایلند (Isan) است. این رستوران در سیلوم بانکوک قرار گرفته و با قیمتی ارزان می توانید غذاهایی فوق العاده خوشمزه و خوش طعم را امتحان کنید. در رستوران های سام تام کانونت طیف متنوعی از غذاها از سالاد پاپایا گرفته تا جوجه کباب آبدار و برنج چسبناک را امتحان کنید و نگران هزینه های خورد و خوراک هم نباشید.

  • ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب
  • آدرس: n /4-5 Soi Convent, Silom Road, Bangrak, بانکوک

منبع: hostelworld.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 853

به "معرفی بهترین رستوران های ارزان بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی بهترین رستوران های ارزان بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های ارزان بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید