لغو جدال تابستانی رئال مادرید و بارسلونا در آمریکا

به گزارش مجله سایه، ملاقات ال کلاسیکو رئال مادرید و بارسلونا تابستان سال جاری در آمریکا برگزار نمی گردد.

لغو جدال تابستانی رئال مادرید و بارسلونا در آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، ملاقات تبلیغاتی تیم های رئال مادرید و بارسلونا که برای اولین بار تابستان 2017 در قالب جام بین المللی قهرمانان اروپا در آمریکا برگزار گردید، به دلیل همه گیری ویروس کرونا برگزار نمی گردد.

نشریه آ اس اسپانیا خاطرنشان کرد ویروس کرونا قربانی دیگری گرفت و تابستان امسال جام بین المللی قهرمانان اروپا (ICC) در آن بعضی از باشگاه های برتر اروپا تعدادی از ملاقاتهای پیش فصل خود را در آمریکا و سراسر آسیا برگزار می کردند، رسماً لغو شد.

برگزارکنندگان این مسابقات با صدور بیانیه ای که در این رابطه در صفحه توییتر خود منتشر کردند با استناد به غیرممکن بودن میزبانی این رقابت ها در تابستان امسال با توجه به اینکه احتمال می رود در تابستان مسابقات لیگ در اروپا پس از وقفه طولانی برگزار گردد از لغو مسابقات امسال و برگزاری دوباره آن در سال 2021 همانند روال قبلی خبر دادند.

با لغو جام بین المللی قهرمانان اروپا در آمریکا احتمال برگزاری ملاقات بارسلونا و روال مادرید از بین رفته است. سال 2017 برای اولین بار این دو تیم در میامی با یکدیگر ملاقات کردند و احتمال آن وجود داشت که دومین ملاقات این دو تیم نامدار امسال در لاس وگاس آمریکا برگزار گردد اما شیوع غیرمنتظره ویروس کرونا باعث شده تا امکان برگزاری آن در امسال وجود نداشته باشد و طرفداران آمریکایی این دو تیم باید مترصد تماشای مسابقه احتمال ال کلاسیکو در سال 2021 باشند.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3539

به "لغو جدال تابستانی رئال مادرید و بارسلونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو جدال تابستانی رئال مادرید و بارسلونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید