فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی

به گزارش مجله سایه، فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی برای دانشجویان دوره دکتری رشته های ادیان و عرفان و زبان و ادبیات فارسی منتشر شد.

فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی

بر اساس اعلام شهر کتاب، هشت سال است که جایزه دکتر فتح الله مجتبایی هر ساله در دی ماه به بهترین انتها نامه دوره دکتری در رشته های ادیان و عرفان و زبان و ادبیات فارسی با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره دکتری رشته های مذکور اهدا می گردد.

دانشجویان دوره دکتری در این دو رشته که در سال 1397 از انتها نامه خود دفاع نموده اند می توانند یک نسخه از انتها نامه خود را همراه با ذکر نشانی و مشخصات تا انتها مهر 1398 به دبیرخانه این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم، پلاک 8، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال نمایند.

هیات داوران این جایزه متشکل از دکتر فتح الله مجتبایی، دکتر ضیا موحد، دکتر حسین معصومی همدانی، دکتر شهرام پازوکی، دکتر محمود فتوحی رودمعجنی، دکتر مسعود جعفری جزی، دکتر محمدرضا عدلی با دبیری علی اصغر محمدخانی هستند.

انتها نامه های ارسالی به دبیرخانه این جایزه برگشت داده نمی شوند و شرکت نمایندگان باید از ارسال انتها نامه هایی که پیش یا پس از سال 1397 دفاع نموده اند، خودداری نمایند.

گفتنی است انتها نامه برگزیده به همت انتشارات هرمس به صورت کتاب منتشر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 624

به "فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نهمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید