علیرضا راهب، شاعر و ترانه سرا درگذشت

به گزارش مجله سایه، درگذشت علیرضا راهب صبح امروز در بیمارستان آتیه تهران رخ داد. علیرضا راهب شاعر ایرانی که به کرونا مبتلا شده بود، ساعت سه بامداد پنجم تیرماه چشم از جهان فرو بست.

علیرضا راهب، شاعر و ترانه سرا درگذشت

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

علیرضا راهب 53 سال سن داشت. یک روز پیش از درگذشتش خبر مثبت شدن تست کرونایش را در صفحه شخصی است نوشت. نوشت که دو هفته است درگیر تنگی نفس و تپش قلب است و آماده می گردد برود بیمارستان آتیه. از دوستانش خواهش کرد با او تماس نگیرند چرا که امکان پاسخ دادن به تماس ها را ندارد.

علیرضا راهب در انتها نوشت: بچه های انجمن ونداد و دوستان نزدیکم از من خبر خواهند داشت... عطر نفس، دعا و انرژی مثبتتون شفاست.

علیرضا راهب که بود؟

علیرضا راهب سال 1346 در تهران به دنیا آمد. شاعر، ترانه سرا و مترجم بود. او در دانشگاه تبریز حقوق خواند و در دهه شصت شاعر شد. از آنجا که ده سال ساکن شهر تبریز بود، به زبان ترکی نیز تسلط داشت.

دو استکان عرق چهل گیاه، عشق پاره وقت و به احترام سی و پنج سال گریه نکردن کتاب هایی هستند که علیرضا راهب منتشر نموده است.

مراد عباسپور، با اشاره به درگذشت علیرضا راهب بر اثر ابتلا به کرونا و ایست قلبی، زمان برگزاری مراسم تشییع علیرضا راهب را روز شنبه هفتم تیر خاطرنشان کرد.

جمشید پژویان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

چند روز پیش محمد علی کشاورز، هنرمند پیشکوست سینما و تلویزیون نیز در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4404

به "علیرضا راهب، شاعر و ترانه سرا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا راهب، شاعر و ترانه سرا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید