طبیعی است پرسپولیس پرهزینه باشد، عجیب نیست ستاره ها پیشنهاد دارند

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری با اشاره به اخباری در مورد جدایی احتمالی تعدادی از بازیکنان ادامه داد: من هم در فضای مجازی فعال هستم و تمام این اخبار و شایعات را می خوانم اما باید در پاسخ به این اتفاقات، دو موضوع مطرح کنم. اول اینکه ما به تازگی از پنجره جابجایی زمستانی عبور نموده ایم و تا سرانجام فصل در چهار جامی که پیش رو داریم، با همین بازیکنانی که می بینید، کار را ادامه می دهیم. پس تا آخر فصل، جایی برای نگرانی وجود ندارد.

طبیعی است پرسپولیس پرهزینه باشد، عجیب نیست ستاره ها پیشنهاد دارند

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این موضوع اصلاً عجیب نیست که ستاره های پرسپولیس، پیشنهادات فوق العاده ای داشته باشند ولی نیازی هم به شرح بنده نیست که تاکید کنم آنها با تمام وجود در زمین می جنگند و در کنار یکدیگر، تیمی قدرتمند را تشکیل داده اند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: فرایند تمدیدقراردادها ادامه دارد. ما به صورت حضوری، ارسال پیغام، تماس تلفنی و نامه نگاری از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده درخواست نموده ایم برای مذاکره جهت تمدیدقرارداد به دفتر باشگاه بیایند و حالا منتظر پاسخ از سوی بازیکنان هستیم. البته تقویم فشرده پرسپولیس و تمرکز بازیکنان بر روی بازی ها از جمله مهم ترین موانعی است که زمان حضور بازیکنان در دفتر باشگاه را به تاخیر می اندازد. با این حال برای تمدیدقرارداد با بازیکنان مان، هیچ فرصتی را از دست نمی دهیم و به دنبال عقدقراردادهایی معقول و منطقی برای آینده باشگاه هستیم.

شکوری با اشاره به اظهارات بعضی افراد علیه پرسپولیس گفت: همواره برای رقبای خود احترام قائل هستیم اما تا زمانی که آنها هم این احترام را درک نمایند. اصلاً صحیح نیست که مدیری از یک باشگاه رقیب، در هر مصاحبه خود در خصوص پرسپولیس صحبت کند؛ هر چند واکنش ها نشان داده این بار نیز، چنین حرف هایی باعث آزار طرفداران تیم خودشان شده زیرا این افراد به تعریف و تمجید از پرسپولیس پرداخته اند.

معاون اجرایی پرسپولیس توضیح داد: آنها به اهالی فوتبال آدرس غلط می دهند اما خوشحالیم کاری نموده ایم که رقبا هم از عملکرد شایسته مدیریت پرسپولیس تعریف و تمجید می نمایند. اینکه فردی از باشگاه ما تعریف می نماید، معنا و مفهوم معینی دارد اما این تمجیدها نباید با طعنه و کنایه همراه باشد. چه کسی است که نداند برای یاری به بعضی تیم ها، چه اتفاقاتی رقم خورده و چه کسانی، در چه صندلی هایی و از چه راه هایی به این باشگاه ها یاری نموده اند. در فرآیند مدیریت باشگاه ها، باید به نتایج و رضایت طرفداران و اعضای تیم هم توجه کرد. همه چیز مثل روز روشن است. دیگر از دوران مغلطه، سواستفاده از رسانه ها، توهین به افکار عمومی و پنهان کاری عبور نموده ایم و زمان آن است که با طرفداران فوتبال صادق باشیم چون آنها همه چیز را می بینند، می فهمند و تحلیل می نمایند. پس در این شرایط، ناکامی در جابجایی نیم فصل را نمی توان با پرداختن به تیم های عظیم، توجیه کرد.

او درباره درامدزایی پرسپولیس نیز صحبت کرد و یادآور شد: ما تنها باشگاه در آسیا هستیم که به فاصله سه فصل، راهی دو فینال لیگ قهرمانان شدیم و حدود شش میلیون دلار درآمدزایی کردیم آن هم بدون استفاده از حق پخش، تبلیغات محیطی، اسپانسرهای بین المللی و… فقط با استفاده از توانایی و قدرت تیم و بازیکنان خود، راهی فینال شدیم و درآمد ساختیم. معین است که برای چنین تیمی، باید هزینه کنیم.

شکوری گفت: پرسپولیس راه خودش را انتخاب نموده و به جای هوچی گری به دنبال موفقیت های سالم و کاملاً فوتبالی است. ما اهل لابی های پشت پرده و افترا به تیم های حریف نبوده و نیستیم. شاید همین سلامت باشگاه و تیم است که بعضی را آزار می دهد! به اعتقاد من، پرسپولیس تیمی پر از ستاره و اصلاً یک تیم ستاره است که چون لیاقت دارد تا درآمد دلاری برای خودش ایجاد کند، پس شایسته است که هزینه هایش هم بالا باشد و بازیکنان با بهترین امکانات به کارشان ادامه بدهند. باقی باشگاه ها هم با استفاده از مدیران پاکدست و صادق می توانند پرسپولیس را الگوی خود قرار داده و پیشرفت نمایند در غیر این صورت، با مصاحبه و حرف های بی ربط، هیچ مقام و منزلتی به دست نمی آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7579

به "طبیعی است پرسپولیس پرهزینه باشد، عجیب نیست ستاره ها پیشنهاد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعی است پرسپولیس پرهزینه باشد، عجیب نیست ستاره ها پیشنهاد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید