شکیرا باز هم حاشیه ساز شد

به گزارش مجله سایه، شکیرا همسر سابق جرارد پیکه این روزها به یکی از جنجال آفرین ترین زنان دنبال تبدیل شده است. در واقع جنجالی که از زمان جدایی او از پیکه شروع شده، داشت فروکش می کرد که خواننده کلمبیایی با انتشار یک آهنگ پرطعنه و کنایه علیه مدافع سابق بارسلونا دوباره آتش زیر خاکستر را شعله ور کرد.

شکیرا باز هم حاشیه ساز شد

اثر نو شکیرا با وجود نقدها فراوانی که برایش به همراه داشت - به خصوص به خاطر زیر سؤال بردن دو برند تجاری معروف جهان - نه تنها او را ناراحت ننموده بلکه ترغیبش نموده که به بهانه موفقیتی که با انتشار آن پیدا نموده یک جشن بگیرد. در عرض تنها 4 روز اثری که شکیرا در آن خودش را خیلی با ارزش تر از پیکه دانست، 152 میلیون بازدید داشت و به یکی از پرطرفدارترین ترانه های اسپانیایی زبان در پلتفرم اسپاتیفای تبدیل شد.

در جشنی که شکیرا در منزل شخصی اش در کنار گروهی از دوستانش برگزار کرد، ترانه نو اخیر او با بالاترین صدای ممکن پخش شد و با تجمع گروه پرشماری از طرفدارانش پشت در خانه او همراه بود. با این حال جنجالی ترین نکته در خصوص این جشن حضور یک بارسایی سابق در آن بود؛ پاتریک کلایورت.

اینکه آیا کلایورت صرفاً برای شرکت در این جشن به آمریکا رفته یا نه معین نیست اما به هر حال شرکت کردن او در این جشن سراسر طعنه به پیکه، قطعاً به مذاق مدافع سابق کاتالان ها خوش نیامده است.

کلایورت سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی هلند و دوازدهمین گلزن برتر تیم فوتبال بارسلونا است که در دهه نود میلادی جزو برترین بازیکنان این تیم محسوب می شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 14061

به "شکیرا باز هم حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکیرا باز هم حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید