ساماندهی حفاری های تاسیسات شهری درمنطقه 22

به گزارش مجله سایه، اقدامات عمرانی و ساماندهی حفاری هایی که برای توسعه زیرساخت های تاسیسات شهری در معابر منطقه22 انجام می شود، سرعت می گیرد و راستا تردد شهروندان در کمترین زمان ممکن مناسب سازی می شود.

ساماندهی حفاری های تاسیسات شهری درمنطقه 22

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه22 به حفارهای نهادهای خدمات رسان به علت کمبود زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: حفاری ها نهادهای خدمات رسان مانند شرکت فاضلاب، گاز، برق و... در منطقه22 در مقایسه با سایر منطقه ها شهر تهران به علت کمبود زیرساخت های شهری گسترده تر است، اما بعد از اجرای عملیات حفاری، ساماندهی و آسفالت ریزی به کندی انجام یا اصلا اجرا نمی شود. به همین علت شهروندان از شهرداری انتظار دارند تا راستا تردد را هموار کند. به همین علت نظارت بر اجرای حفاری را افزایش دادیم و ساماندهی این دست اقدامات عمرانی با سرعت بیشتری انجام می شود.

حاجوی در ادامه افزود: ناایمن شدن معابر از جمله موضوعی است که باعث نارضایتی شهروندان در زمان اجرای حفاری های نهادهای خدمات رسان می شود. به همین علت باید علائم ایمنی و هشدار سرعت به ویژه در معابر اصلی نصب شود. حجم بسیاری از عملیات های حفاری و لوله گذاری در منطقه 22 مربوط به شرکت فاضلاب است و شهرداری منطقه نیز همکاری مناسبی دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 13222

به "ساماندهی حفاری های تاسیسات شهری درمنطقه 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی حفاری های تاسیسات شهری درمنطقه 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید