خبرنگاران صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت

به گزارش مجله سایه، تهران- خبرنگاران- تیم نیروی هوایی عراق با عبور از سد میزبان خود الوحده عربستان به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حریف تراکتور ایران شد.

خبرنگاران صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت

به گزارش خبرنگاران، تیم های الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق در چارچوب مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از ساعت 22:10 دقیقه به وقت تهران در شهر مکه به مصاف هم رفتند که در انتها نماینده عراق در ضربات پنالتی به فزونی رسید و به مرحله گروهی صعود کرد.

شاگردان جورج دونیس یونانی پیروز شدند با گل دقیقه 24 یوسف نیاکاته فرانسوی از حریف عراقی خود پیش باشند اما این گل در دقیقه 92 جبران شد. ایمن حسین توانست نیروی هوایی را در لحظات انتها نجات دهد و بازی را به وقت های اضافه برساند. در وقت های اضافه هیچکدام از تیم ها پیروز به گلزنی نشدند تا ضربات پنالتی معین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی این تیم میهمان بود که پیروز شد با نتیجه سه بر 2 به فزونی برسد و به مرحله بعدی راه پیدا کند. بازیکنان الوحده سه پنالتی خود را خراب کردند که 2 پنالتی اصلا در چارچوب جایی نداشت.

در گروه دوم تیم های پاختاکور ازبکستان، الشارجه امارات و تراکتور ایران حضور دارند. شاگردان رسول خطیبی باید رو در روی نیروی هوایی عراق قرار بگیرند. همام طارق بازیکن اسبق استقلال یکی از بازیکنان اصلی تیم نیروی هوایی به حساب می آید.

پیش از این تیم های اِی جی اِم کا ازبکستان و الوحده امارات به مرحله گروهی صعود نموده بودند. در تنها ملاقات باقی مانده این مرحله تیم های فولاد خوزستان و العین امارات باید به مصاف هم بروند. این مسابقه روز شنبه به انجام می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7647

به "خبرنگاران صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود نیروی هوایی عراق در مکه؛ تراکتور حریف خود را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید