راکتور استخراج محرک رشد مایع با همکاری روسیه راه اندازی می شود

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، فناوری اولیانوفسک تولید یک آماده سازی ارگانیک کاملاً سازگار با محیط زیست و ایمن را برای تحریک رشد گیاه، بهبود کیفیت و افزایش عملکرد تضمین می کند. بنابراین، برای یک بار فرآوری یک هکتار زمین کشاورزی، تنها 80 گرم ماده خشک مورد نیاز است تا عملکرد از 10 درصد به 30 درصد افزایش یابد.

راکتور استخراج محرک رشد مایع با همکاری روسیه راه اندازی می شود

Terragumat راندمان کودهای معدنی را 25 درصد -45 درصد افزایش می دهد و این امکان را فراهم می کند که به طور کلی هزینه محصولات کشاورزی را 20 تا 25 درصد کاهش یابد.

به همین علت توافقنامه همکاری بین گروه بین المللی صنعتی F7 از روسیه و یک شرکت ایرانی منعقد شد. این پروژه روسی-ایرانی دیپلماسی سبز نام دارد.

MPG F7 تحویل و نصب خط، آموزش پرسنل و مشاوره مهندسی و فناوری بیشتر این پروژه را انجام می دهد و مواد اولیه تولید ایرانی را نیز تامین می کند.

راه اندازی اولین راکتور استخراج محرک رشد مایع Terragumat در ایران برای اوایل سال 2023 برنامه ریزی شده است.Terragumat دومین پروژه نوآوری پیروز MPG F7 در دو سال گذشته است که در منطقه اولیانوفسک توسعه و ثبت شده است.

تاسیسات ULTRAOZONE در روسیه در منطقه ها مختلف - در سیبری، اورال، قفقاز، منطقه ولگا و جنوب کشور استفاده می شود. در خارج از کشور در حال حاضر - در کرواسی و اتریش وجود دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11048

به "راکتور استخراج محرک رشد مایع با همکاری روسیه راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راکتور استخراج محرک رشد مایع با همکاری روسیه راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید