راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی

به گزارش مجله سایه، در زمینی که بیشتر آن را آب تشکیل داده، دسترسی همگان به آب سالم، مسلم به نظر می رسد اما برخلاف آن، اکنون شاهد ماجرای کمبود و بحران آب هستیم و در این شرایط، تصفیه آب راه حلی است که برای استفاده از آب دریا و یخچال ها پیشنهاد می شود.

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی

برای دسترسی سریع تر به اخبار داغ بازار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش خبرنگاران، در این مواقع است که اهمیت تجهیزات تصفیه آب روشن می شود. برای درک بهتر این اهمیت، در ادامه به چند عنصر اصلی آلودگی آب و ضررهای آن ها پرداخته می شود؛

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم؟

از یک سو، دفع نامناسب آب فاضلاب و کودهای نیتراته، باعث می شوند تا آب شهری به نیترات آلوده شود. آب آلوده به نیترات، بیماری های ریوی و تنفسی را به همراه می آورد و یکی از عوامل ابتلا به سرطان است. از سوی دیگر، فعالیت کارخانه های صنعتی منجر به آلودگی آب شهری به سرب می شود. نوشیدن آب سربی، باعث تجمع این ماده در بدن می شود، به طوری که جای کلسیم را می گیرد، نبود کلسیم در بدن هم پوکی استخوان می آفریند. همچنین بیماری های گوارشی، توقف رشد مغزی بچه ها و کمبود آهن نیز ناشی از سرب موجود در آب آشامیدنی هستند. علاوه بر نیترات و سرب، کلر و آرسنیک هم آب را آلوده می کنند و نیاز ما به آبی سالم و تصفیه شده را دوچندان! اما خرید هرروزه آب معدنی هم علاوه بر هزینه های زیاد به محیط زیست آسیب می رساند.

به این ترتیب استفاده از دستگاه تصفیه آب تایلندی و … به عنوان یک راه چاره به صرفه مطرح می شود. آب تصفیه کن خانگی، آبی سالم و عاری از آلودگی را از طریق فیلتر تصفیه آب به کاربرانش هدیه می دهد.

اما تصفیه آب، تنها منوط به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیست؛ بلکه در صنعت نیز آب برای مصارف گوناگون کاربرد دارد و کیفیت های متفاوتی از آن مورد نیاز است. بنابراین باید به فکر تصفیه آب صنعتی هم بود.

حال، باتوجه به اهمیت حیاتی آب باید از مراکز معتبر درباره این دستگاه ها مشاوره گرفت و آن ها را خریداری کرد. امروزه بازار آنلاین تصفیه آب خانگی نیز وجود دارد که می توان به راحتی با رجوع به آن، اطلاعات لازم را به دست آورد و همچنین از قیمت انواع تصفیه آب خانگی و قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی باخبر شد. این مراکز بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را معرفی خواهند کرد و علاوه بر انواع دستگاه تصفیه آب تایلندی و … می توان قیمت انواع پمپ و همچنین بهترین سیستم های تهویه مطبوع را در همین مراکز یافت.

از این رو در ادامه برای یافتن بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی، چهار شرکت فعال در این زمینه معرفی خواهند شد؛

پاکاب گستر

شرکت بازرگانی پاکاب گستر با بیش از یک دهه تجربه در حوزه فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی یکی از معتبر ترین مراکز در حوزه تصفیه آب است. همچنین پاکاب گستر بزرگترین تولیدکننده قطعات دستگاه تصفیه آب و فروشنده لوازم تصفیه آب به صورت عمده نیز میباشد.

تصفیه آسا

بدون شک مینروا Minerva، دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران هم از نظر مارک و برند و هم از لحاظ کیفیت قطعات و خدمات پس از فروش بوده و علاوه بر توانایی حذف تمام املاح مضر دارای تضمین قیمت دستگاه تصفیه آب نیز در سراسر مراکز فروش ایران است.

مینروا فیلتر

همانطور که پیش تر نیز گفتیم برند مینروا Minerva پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب بازار ایران است و مینروا فیلتر بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را به همراه گارانتی طلایی بدون قید و شرط ، نصب رایگان و اطلاع رسانی زمان سرویس و تعویض فیلتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

خانه تاسیسات

خانه تاسیسات، برندی نوپا و البته با اصالت در حوزه تاسیسات محسوب می شود، در خانه تاسیسات قادر به خرید مقرون به صرفه، انواع تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات استخر، تجهیزات تصفیه آب، تجهیزات مربوط به گرمایش و سرمایش و همچنین انواع پمپ خواهید بود. برای بازدید از وب سایت فروشگاه اینترنتی خانه تاسیسات میتوانید اینجا کلیک کنید.

آدرس وب سایت : taisathome.com

منبع: همگردی
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9818

به "راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید