راز به دست آوردن دل مادر زن

به گزارش مجله سایه، کدام مردی است که نداند بهترین راه برای جلب محبت همسرش، جلب توجه مادر اوست. اگر مادر همسرتان از شما خیلی خوشش نیاید، شاید نتوانید در رابطه خود با همسرتان پیروز باشید.

راز به دست آوردن دل مادر زن

به گزارش خبرنگاران به نقل از تبیان ، شما آقایانی که ازدواج کردید یا شما دوستانی که قصد دارید با دوران مجردی خداحافظی کنید، خوب می دانید که مادرزن نقش بسزایی در تلخی و یا شیرینی زندگی مشترک شما با همسرتان دارد.

بطوریکه می توان ادعا کرد که کلید داشتن یک رابطه خوب و پیروز با همسرتان این است که بتوانید رابطه خوبی با مادر او برقرار کنید.

پس بهتر است برای اینکه بتوانید چنین رابطه ای داشته باشید از هر سرنخی استفاده کنید. به دنبال هر بهانه ای باشید تا از آن برای ایجاد چنین رابطه ای استفاده کنید و خودتان را از بلاهای نابهنگام نجات دهید. کلهٹشق و لجباز نباشید، به دست آوردن دل مادر نامزدتان چندان هم سخت نیست، فقط کافی است که بخواهید و از این روش هااستفاده کنید.

تا اندازه ای، ویژگی های مثبت و توانمندی های خود را بیان کنید

مادرها بسیار بیشتر از دخترانشان درباره ازدواج آنها فکر و خیال بافی می نمایند و از این رو تصورشان از داماد آینده شان بسیار فراتر از یک فرد عادی و معمولی است. در روزهای اول بعد از ازدواج ممکن است مادر زن شما هنوز بخواهد تا مطمئن گردد که انتخاب درستی داشته . از سوالات مادر همسرتان آزرده نشوید و در عوض با آرامش و به طور کامل و مفصل در خصوص خودتان صحبت کنید.

به مادرزنتان نشان دهید که به بچه ها علاقه دارید

در حضور مادرزنتان عشق و علاقه تان را به بچه ها نشان دهید. با فرزندان خواهر یا برادر همسرتان بازی کنید و به آنها توجه و اعتنا نمانید. اگر هیچ بچه ای در خانواده وجود ندارد، از خانواده خود و خاطره هایی که با بچه ها دارید برای مادرزنتان تعریف کنید. مادر همسرتان، نوه خود را قبل از اینکه به جهان بیاید، دوست دارد و با این رفتار شما متوجه خواهد شد که شما ظرفیت لازم برای پدری شایسته شدن را دارید.

از مادرزنتان نظر بخواهید

مادرها عاشق این هستند که حس نمایند بچه ها هنوز به آنها احتیاج دارند. اگر در کاری نظر او را بخواهید، حتی اگر تصمیم خود را از قبل گرفته باشید، می توانید قدم بزرگی برای برقراری یک ارتباط خوب بردارید. مطمئن باشید که برای مادرزنتان، اجرای توصیه اش به اندازه نظرخواهی از او مهم نیست. او فقط می خواهد احساس کند که نادیده گرفته نمی گردد. نظرش را در خصوص رنگ پیراهنی که می خواهید بخرید، بپرسید. حتی گاه در خصوص مشکلاتی که با دخترش دارید از او هدایت بخواهید.

گاهی به او تلفن کنید

خیلی از مردها عادت به حرف زدن ندارند و تنها وقتی تلفن می نمایند که کاری جدی و مهم داشته باشند؛ اما مصاحبه و خوش و بش برای زنان لازم است و اغلب بدون هیچ دلیل خاصی به هم تلفن می نمایند. زنان برخلاف مردان که هر وقت زنگ تلفن را می شنوند امیدوارند کسی با آنها کار نداشته باشد، دوست دارند تلفنی حرف بزنند. بهتر است عادت کنید گاهی یک تلفن چند دقیقه ای به مادرزنتان بزنید. باور کنید از معجزه ای که این تماس ها باعث آن خواهد شد شگفت زده می شوید.

اگر شما از دستپخت او تعریف کنید، در این امر مهم سهم خواهید داشت و او برای همواره شما را به سبب این درک متقابل دوست خواهد داشت.

خوب لباس بپوشید

به خاطر داشته باشید که اغلب مادرزن ها مردهایی را که خیلی مد روز لباس می پوشند دوست ندارند. مردی که آنها دوست دارند اغلب متعلق به دوران جوانی خودشان است. لازم نیست از مد افتاده و بد لباس باشید اما در حضور مادرزنتان رسمی تر لباس بپوشید و از پوشیدن تی شرت های رنگ و رو رفته و شلوارهای جین پاره خودداری کنید و دکمه های پیراهن خود را کامل ببندید.

از دست پخت او تعریف کنید

به احتمال قریب به یقین، در بسیاری از مواقعی که مادرزن خود را می بینید، وی در حال پخت و پز خواهد بود؛ در مهمانی ها یا جشن های خانوادگی یا شام و ناهاری که تنها با شما و دخترش صرف خواهد نمود. به هر حال این پخت و پز تنها تهیه غذا نیست، بلکه راهی است برای جمع کردن اعضای خانواده دور هم و به همین دلیل پختن غذا برای او معنای ویژه ای دارد. اگر شما از دستپخت او تعریف کنید، در این امر مهم سهم خواهید داشت و او برای همواره شما را به سبب این درک متقابل دوست خواهد داشت.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5725

به "راز به دست آوردن دل مادر زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز به دست آوردن دل مادر زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید