آدینه، آخرین مهلت واریز آورده مسکن ملی

به گزارش مجله سایه، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در برنامه زنده شبکه خبر درباره آخرین شرایط ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن که آورده های نقدی اولیه را واریز نکرده اند، گفت: قرار بود تا سرانجام آذر ماه سال جاری، مهلت واریز آورده های نقدی متقاضیان به اتمام برسد، ولی به دلیل شرایط مالی خانوار ها در دوران کرونا، تا 5 دی ماه (شنبه هفته آینده) این مهلت تمدید شد.

آدینه، آخرین مهلت واریز آورده مسکن ملی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش مهر، وی اضافه نمود: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است برای 400 هزار خانوار شهری ساخت و ساز صورت گیرد که 100 هزار واحد آن در بافت فرسوده و نوسازی این بافت هاست و 300 هزار واحد دیگر در شهر های جدید و سایر مناطق شهری قرار است احدث گردد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: متقاضیانی که در این طرح ثبت نام نموده و شرایط آن ها برای دریافت مسکن از طرح اقدام ملی، تأیید شده است، در صورتی که تا 5 دی ماه آورده های نقدی را واریز نکنند، از این طرح خارج و با لیست ذخیره جایگزین خواهند شد.

به گفته محمودزاده، لیست ذخیره طرح اقدام ملی مسکن، 160 هزار نفر است و از 5 دی ماه، افراد حاضر در لیست ذخیره که می توانند جایگزین شوند، معرفی خواهند شد.

وی تأکید کرد: مهلت اعلامی هرگز تمدید نخواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6551

به "آدینه، آخرین مهلت واریز آورده مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه، آخرین مهلت واریز آورده مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید