جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به پایان می رسد

به گزارش مجله سایه، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به خاتمه می رسد.

جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به پایان می رسد

نادر فلاحی در جلسه با فرماندار شهرستان نمین گفت: با تخصیص اعتبار 6,5 میلیارد تومانی برای پروژه جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو پرونده این پروژه مهم در شهرستان نمین بسته می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: در این جلسه پروژه های گردشگری شهرستان نمین آنالیز شد و مقرر شد با اعتبار ویژه ای که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تخصیص می دهد و با تامین باقی اعتبار مورد احتیاج از سوی فرمانداری راستا دسترسی فندقلو نهایی گردد.

او بعلاوه بیان نمود: با توجه به اینکه شهرهای عنبران و نمین در زمینه صنایع دستی پیشرو هستند و شهر عنبران به عنوان شهر ملی گلیم شناخته می گردد، اعتباری را هم برای بازسازی و تجهیز نمایشگاه صنایع دستی در این دو شهر اختصاص می دهیم.

فلاحی ادامه داد: تصمیم گیری درخصوص واگذاری غرفه ها در نمایشگاه های صنایع دستی شهرهای نمین و عنبران را به فرماندار نمین محول می کنیم تا با واگذاری آنها به فعالان این عرصه موجب رونق گرفتن صنایع دستی باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: هفت پروژه مهم گردشگری در شهرستان نمین در حال حاضر در مرحله عمرانی قرار دارند و 16 موافقت اصولی در سال 1400 برای این شهرستان صادر شده است که نشانگر تحول گردشگری در این شهرستان است.

طیب امینی، فرماندار نمین نیز در این جلسه گفت: موضوع راستا دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو یکی از اساسی ترین احتیاجهای گردشگری شهرستان نمین است که با توجه به اعتبار ویژه ای که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای این پروژه تخصیص داده و با تامین باقی اعتبار مورد احتیاج به وسیله فرمانداری این موضوع به انتها می رسد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11524

به "جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به پایان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به پایان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید