ثبت نام بیش از یک هزار داوطلب انتخابات شورا روستا های گیلان در 2 روز

به گزارش مجله سایه، دبیر ستاد انتخابات گیلان از ثبت نام یک هزار و 265 داوطلب انتخابات شورا روستا ها از شروع نام نویسی تا روز دوم اطلاع داد.

ثبت نام بیش از یک هزار داوطلب انتخابات شورا روستا های گیلان در 2 روز

به گزارش از ، مجید هاشم پور، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: از شروع نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی روستا های این استان تا روز دوم، یک هزار و 265 نفر ثبت نام نموده اند.

او اضافه کرد: در دومین روز از نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی روستا های گیلان 805 نفر نام نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: یک هزار و 169 نفر از آنها معادل 92 درصد این داوطلبان تا به امروز از آقایان و 96 نفر از آنها معادل 8 درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی روستا های گیلان از بانوان بوده اند.

هاشم پور گفت: از شروع نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی روستا های این استان تا روز دوم 51 درصد آن ها به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند.

او با اشاره به تداوم ثبت نام نامزد های ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی روستا ها در گیلان توضیح داد: داوطلبان می توانند به 4 روش استفاده از نرم افزار موبایلی، نسخه الکترونیکی در دسکتاپ (کامپیوتر)، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه حضوری به فرمانداری ها اقدام به نام نویسی نمایند.

نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی روستا ها در گیلان تا ساعت 18 عصر یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7710

به "ثبت نام بیش از یک هزار داوطلب انتخابات شورا روستا های گیلان در 2 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از یک هزار داوطلب انتخابات شورا روستا های گیلان در 2 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید