توسعه صنعت خراسان جنوبی در گرو تأمین زیرساخت ها

به گزارش مجله سایه، استاندار خراسان جنوبی، زیربنای توسعه را تکمیل زیرساخت ها برشمرد و گفت: مهم ترین احتیاج ما در استان، تأمین و تکمیل زیرساخت ها در راستای یاری به صنعت است.

توسعه صنعت خراسان جنوبی در گرو تأمین زیرساخت ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان، پنج شنبه 14 آذر در ملاقات با معاون برق و انرژی وزارت نیرو با اشاره به نقش مدیران در توسعه گفت: برنامه ها باید در راستای تحقق سیاست های دولت و یاری به توسعه استان باشد.

وی با تأکید بر شرایط خوب استان خراسان جنوبی در فراوری برق اعلام نمود: با اقدامات مناسبی که اجرا شده ما در حال حاضر سه برابر احتیاج استان فراوری برق داریم.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی زیربنای توسعه را تکمیل زیرساخت ها برشمرد و ادامه داد: مهم ترین احتیاج ما در استان، تأمین و تکمیل زیرساخت ها در راستای یاری به صنعت است.

معتمدیان پیگیری برای تأمین احتیاج برق معادن را از اولویت های برنامه های استان خواند و توضیح داد: در شهرستان نهبندان که قطب معدنی است، سرمایه گذاران در تامین برق مورد احتیاج فعالیت معدنی خود با مشکل مواجهند.

وی اضافه کرد: برای برطرف بخش هایی از این احتیاج با شرکت ایمیدرو توافق نامه ای منعقد نموده ایم اما برای حصول نتیجه بهتر همراهی و مساعدت وزارت نیرو را درخواست داریم.

معتمدیان از ظرفیت بالقوه استان در انرژی های تجدیدپذیر گفت و وجود روزهای آفتابی فراوان و تونل های بادی را فرصت بسیار مغتنمی برای سرمایه گذاران برشمرد و بر توجه ویژه وزارت نیرو برای بهره برداری از این پتانسیل ها تأکید کرد.

همایون حائری، معاون برق و انرژی وزارت نیرو در این ملاقات، با اشاره به ظرفیت های انسانی، اقلیمی و... استان، همجواری با افغانستان را فرصت مناسبی برای مشارکت و سرمایه گذاری مطرح کرد.

در سرانجام این ملاقات، از زحمات محمد ابراهیم شرکا در مدت 4 سال و نیم حضورش در شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر و مهدی دادگر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1992

به "توسعه صنعت خراسان جنوبی در گرو تأمین زیرساخت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنعت خراسان جنوبی در گرو تأمین زیرساخت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید