تمهیدات آتش نشانی برای شروع سال تحصیلی، حضور آتش نشانان در مدارس

به گزارش مجله سایه، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تمهیدات سازمان آتش نشانی در شروع سال تحصیلی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، سازمان آتش نشانی شهر تهران تمهیداتی را در نظر گرفته است تا در تأمین ایمنی اقدامات موثری انجام گردد.

تمهیدات آتش نشانی برای شروع سال تحصیلی، حضور آتش نشانان در مدارس

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی شهر تهران در 3 مقطع 10 روزه طرح هایی را در جهت استقبال از مهر انجام داده است. در فاز اول از 20 شهریورماه تا اول مهرماه به مدت 10 روز از تمامی مدارس و امکانات آموزشی توسط آتش نشانان بازدید به عمل آمده و توصیه های لازم داده گردیده است. در همین راستا آتش نشانان از معابر اطراف مدارس نیز بازدید میدانی نموده اند و در صورت وجود ایراد و مسائل احتمالی به صورت مکتوب به شهرداران نواحی موارد اعلام گردیده است.

وی با اشاره به اینکه محیط اطراف مدارس باید ایمنی لازم را داشته باشد، گفت: حیاط مدارس شهر تهران توسط آتش نشانان مورد بازبینی قرار گرفته است و اگر موردی بوده به مدیران مدارس اعلام نموده اند.

وی اضافه کرد: از اول مهرماه با شروع سال تحصیلی به مدت 10 روز 130 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل هستند و هر ایستگاه در دو نوبت صبح و عصر در نقاط معین گردیده مستقر خواهند شد و هدف از استقرار این است که در ساعات پایانی روز ترافیک هایی ایجاد می گردد و آتش نشانان در محیط هایی مستقر می شوند که دسترسی راحت تری به حوادث داشته باشند.

وی ادامه داد: از 10 تا 20 مهرماه نیز آتش نشانان در مدارس حضور پیدا می نمایند و توصیه های ایمنی را به دانش آموزان آموزش می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: اگر مدارس احتیاج به کارشناسی بیشتری دارند می توانند به نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 53

به "تمهیدات آتش نشانی برای شروع سال تحصیلی، حضور آتش نشانان در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات آتش نشانی برای شروع سال تحصیلی، حضور آتش نشانان در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید