تبلیغات گردشگری ایران به مجارستان و چین می رود!

به گزارش مجله سایه، به گفته مسئولان دفاتر مسافرتی چین ضروری است برای معرفی گردشگری ایران در کشور بزرگ چین با برگزاری های نمایشگاه های مختلف و استفاده از شبکه های مجازی، کوشش بیشتری گردد.

تبلیغات گردشگری ایران به مجارستان و چین می رود!

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

فعالان گردشگری مجارستان و چین در نشست های تخصصی یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، خواستار تبلیغات بیشتر ایران در کشورهای خود برای توسعه روابط فرهنگی و گردشگری شدند.

برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی در زمینه های مختلف از جمله برنامه های یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان است که با حضور بیش از 60 مهمان خارجی از بیش از 15 کشور در حال برگزاری است. یکی از مدیران اتحادیه دفترهای مسافرتی مجارستان روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان گردشگری مجارستان و اصفهان در محل کتابخانه مرکزی اصفهان، گفت: تبلیغات کافی درباره ویژگی های اجتماعی و فرهنگی مردم ایران و اصفهان در شرق اروپا وجود ندارد.

خانم ادیت کوش با بیان اینکه در یک روز که در اصفهان اقامت داشتیم فرهنگ غنی مردم ایران را مشاهده کردیم، اضافه نمود: ضروری است دولت و فعالان صنعت گردشگری ایران بویژه اصفهان با تهیه و ارائه بسته های تبلیغاتی مناسب و برگزاری نمایشگاه ها و هفته های فرهنگی، تمدن و فرهنگ غنی خود را به مردم شرق اروپا از جمله مجارستان معرفی نمایند.

محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان دراین نشست با اشاره به توانمندی های این استان در شاخصه های فرهنگی، طبیعی و سلامت ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه اصفهان فرصتی در جهت توسعه گردشگری اصفهان و مجارستان باشد.

همچنین جمعی از فعالان صنعت گردشگری چین امروز پنجشنبه در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در محل هتل عباسی درباره چگونگی توسعه روابط گردشگری بین 2 کشور بحث و گفتگو کردند.

یکی از مسئولان اتحادیه دفترهای مسافرتی استان پکن چین در این دیدار گفت: ضروری است برای معرفی ایران در کشور بزرگ چین توسط دولت ایران به ویژه با برگزاری های نمایشگاه های مختلف و استفاده از شبکه های مجازی، کوشش بیشتری گردد.

ووهان یو با اشاره به اهمیت لزوم فعالیت ایران در جهت خنثی سازی تبلیغات منفی و دروغ علیه این کشور، اضافه نمود: ایرانی ها می توانند تبلیغات بیشتری برای معرفی کشور خود و جاذبه های آن در چین به ویژه در بین مسلمانان داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم معرفی اقوام مختلف ایرانی و صنایع دستی و غذاهای سنتی آنها، گفت: استاندارد سازی محصولات صنایع دستی و خدمات گردشگری نیز از اولویت برخوردارست و باید هماهنگی بیشتری بین مسئولان 2 کشور در این زمینه باشد.

این فعال گردشگری چین با بیان اینکه ضروری است بعضی محصولات فرهنگی و کشاورزی ایران مانند پسته و زعفران نیز بیش از پیش به مردم چین معرفی گردد، تاکید نمود: تبادلات فرهنگی و حضور محققان ایرانی در چین بمنظور تبیین تاریخ و تمدن این کشور نیز به توسعه این روابط کمک می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در این نشست گفت: توسعه گردشگری میان اصفهان و چین از چهار سال گذشته فعال شده است و امروز پس از عبور از گام های مقدماتی، به دنبال راهکارهای عملی هستیم.

فریدون الله کمک با بیان اینکه چین با بیش از یک میلیارد و 200 میلیون نفر جمعیت، هدف مناسبی برای توسعه گردشگری اصفهان بشمار می آید، اضافه نمود: فرصت ها و زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری در این بخش وجود دارد و امیدواریم برپایی نمایشگاه بین المللی اصفهان به توسعه آن کمک کند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان که روز سه شنبه 28 خرداد با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد تا 31 خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپاست.

نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی 16 کشور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان شرکت کردند.

استان اصفهان با بیش از 22 هزار اثر تاریخی (یک هزار و 850 اثر ملی و هفت اثر ثبت جهانی) و افزون بر 600 خانه تاریخی در کانون توجه علاقه مندان حوزه گردشگری، باستان شناسی، معماری و هنر است.

این استان یکی از بزرگ ترین مراکز فراوری انواع مختلف صنایع دستی ایران به شمار می رود و از دیرباز نیز گهواره هنرهای زیبا و صنایع دستی بوده است.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 672

به "تبلیغات گردشگری ایران به مجارستان و چین می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات گردشگری ایران به مجارستان و چین می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید