بیوک لاکراس؛ از اسناد روابط محبت آمیز چین و آمریکا در صنعت خودرو!

به گزارش مجله سایه، در تریم اونیر بیوک لاکراس که پرچم دار محسوب می گردد، برای چراغ جلو از 222 ال ئی دی استفاده شده که از فناوری نوردهی تطبیقی نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه راننده می تواند 9 حالت نوردهی متنوع را برای چراغ های اصلی جلو انتخاب کند.

بیوک لاکراس؛ از اسناد روابط محبت آمیز چین و آمریکا در صنعت خودرو!

خبرنگاران - بیوک یکی از فعال ترین برندهای خارجی در بازار خودروی چین است. در تازهترین رویداد مرتبط با بیوک، سدان 4درب لاکراس روی خط رسانه ها قرار گرفته است. فروش برند بیوک تا مقدار ای در بازار چین تضمین شده و پیروز بوده که فایل محصولات اختصاصی فقط برای این کشور با لوگوی بیوک وجود دارد و حتی بعضی از خودروها مانند بیوک انویستا ابتدا در چین معرفی و سپس راهی بازار آمریکا می شوند!

بیوک لاکراس تازه در قسمت دماغه میزبان تغییراتی شده تا چهره ای آینده نگر را ارائه دهد. جلوپنجره ذوزنقه ای بزرگ، چراغ های اصلی ال ئی دی و عناصر کرومی مجموعا چشم انداز لوکس و جذابی را شکل داده است.

بیوک لاکراس در نمای عقب نیز یک خودرو کاملا است که طراحی زیبا و باکیفیتی را پیش روی مخاطب قرار می دهد. چراغ های اصلی متصل و حضور سنگین عناصر کرومی، بویژه خروجی اگزوز چشم انداز بسیار چشمگیری را ایجاد نموده است.

در تریم اونیر بیوک لاکراس که پرچم دار محسوب می گردد، برای چراغ جلو از 222 ال ئی دی استفاده شده که از فناوری نوردهی تطبیقی نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه راننده می تواند 9 حالت نوردهی متنوع را برای چراغ های اصلی جلو انتخاب کند.

وقتی سیستم هوشمند خودرو، نزدیک شدن کلید بی سیم را حس کند؛ نورپردازی خوشامدگویی در هدلایت ها، چراغ اصلی عقب و دستگیره درب ها به نمایش در خواهد آمد.

بیوک لاکراس

کابین لاکراس جز برترین های بازار جهانی در شرایط فعلی محسوب می گردد. کیفیت بالای مواد اولیه و 30 اینچ نمایشگر خمیده با بزرگنمایی 6کی همان ابتدا مخاطب را محو زیبایی خود می نماید. البته بیوک پیش از لاکراس و در تریم اونیر خودرو الکترا ئی5 نیز چنین نمایشگری را استفاده نموده است.

از دیگر امکانات کابین می توان به شارژر بی سیم، صندلی ها با گرم کن، ماساژ و تهویه اشاره نمود. بعلاوه 121 لامپ ال ئی دی به منظور نورپردازی هوشمند قابل تنظیم فضای کابین مورد استفاده قرار گرفته است.

بیوک اطلاعاتی در رابطه با پیشرانه لاکراس تازه ارانه ننموده اما منابع غیر رسمی به تپنده 4 سیلندر توربوشارژ با 237 اسب بخار خروجی اشاره داشته اند.

بیوک لاکراس در سال 2019 بازار آمریکا را ترک کرد و از آن موقع در چین فراوری می گردد. بیوک اطلاعات تازهی در رابطه با احتمال حضور لاکراس تازه در بازار آمریکا ارائه ننموده است. بنابراین باید همچنان لاکراس را یک چینی بدانیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15109

به "بیوک لاکراس؛ از اسناد روابط محبت آمیز چین و آمریکا در صنعت خودرو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوک لاکراس؛ از اسناد روابط محبت آمیز چین و آمریکا در صنعت خودرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید