بورس به کانال یک میلیون و 400 هزار واحد بازگشت

به گزارش مجله سایه، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل با 36 هزار و 425 واحد افزایش رقم یک میلیون و 427 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 9305 واحد کاهش یافت و به رقم 410 هزار و 835 واحد رسید.

بورس به کانال یک میلیون و 400 هزار واحد بازگشت

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش 160 هزار و 224 میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری غدیر، ایران خودرو، پتروشیمی پارس و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، ایران خودرو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات ایران و پالایش نفت تهران نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس هم با 513 واحد افزایش به رقم 17 هزار و 836 واحد رسید. در این بازار 809 هزار معامله به ارزش 58 هزار و 501 میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و لیست نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، دامداری تلیسه نمونه، برف و انرژی پیوند گستر پارس، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه گذاری پویا و توسعه راستا برق گیلان تشکیل شده است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6516

به "بورس به کانال یک میلیون و 400 هزار واحد بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس به کانال یک میلیون و 400 هزار واحد بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید