بوبان و مالدینی در آستانه ترک میلان

به گزارش مجله سایه، دو مدیر باشگاه میلان در آستانه ترک این باشگاه ایتالیایی قرار دارند.

بوبان و مالدینی در آستانه ترک میلان

با ما همراه باشید و با قیمت تورهای ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به نظر می رسد زوونیمیر بوبان در انتها فصل جاری این باشگاه ایتالیایی را به دلیل اختلاف با مالکان و مدیران ارشد این باشگاه ترک خواهد نمود. به نظر می رسد مالکان باشگاه میلان در تصمیم گیری های خود با پائولو مالدینی، مدیر فنی این تیم و زوونیمیر بوبان، مدیر فوتبال روسونری و ریکی ماسارا، مدیر ورزشی این تیم مشورت نمی نمایند.

بوبان 51 ساله که سابقه همکاری با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را هم در کارنامه اش دارد و در پست معاون دبیرکلی فیفا فعالیت داشته است، اخیراً در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت از مالکان باشگاه میلان (گروه سرمایه گذاری الیوت آمریکا) انتقاد و آنها را از جمله ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه متهم نموده بود که بدون مشورت با او و پائولو مالدینی در این مقطع حساس از فصل با رالف رانگنیک برای جانشینی استفانو پیولی در تابستان پیش رو مذاکره نموده اند و حتی در پی استخدام مدیر ورزشی جدید برای جانشینی ماسارا هستند.

براساس این گزارش، همین اختلاف نظری که بوبان با گازیدیس پیدا نموده است، هافبک پیشین روسونری را به درهای خروجی باشگاه میلان نزدیک نموده است. همچنین نشریه میلان دیلی گزارش داد، پائولو مالدینی نیز ممکن است پس از بوبان به همکاری خود با باشگاه میلان انتها دهد و در تابستان از این باشگاه پرافتخار ایتالیایی که روزهای خوبی را سپری نمی کند، جدا گردد.

پیش از این گفته می شد مدیران باشگاه میلان درباره انتخاب سرمربی بعدی اتفاق نظر ندارند، به طوری که پائولو مالدینی و زوونیمیر بوبان روی استخدام ماسیمیلیانو آلگری تأکید دارند، این در حالی است که ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه روی استخدام رانگنیک نظر دارد.

گروه سرمایه گذاری الیوت آمریکا در تابستان 2018 پس از اینکه یونگ هونگ لی، مالک چینی پیشین باشگاه نتوانست وام 300 میلیونی را که از این شرکت آمریکایی گرفته بود، پس بدهد، مالکیت این باشگاه را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2857

به "بوبان و مالدینی در آستانه ترک میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوبان و مالدینی در آستانه ترک میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید